Gå til innhold

Hvorfor skal man alltid bare.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal man bare hente julepynt eller bare sette på en vask når man egenltig skal ligge på sofaen og ikke gjøre noen ting!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi,kjenner til det;)

fikk beskjed om å ta det med ro pga premature rier,men jeg MÅ liksom gjøre noe! vaske klær liker jeg ikke at mannen gjør,hater missfarging,rydde liker jeg også¨å gjøre selv,da vet jeg hvor ting blir lagt vekk.

Tror det ligger i vår damers natur å være "husmor" så da bler det fort kjedelig å ikke få gjort noe

Skrevet

Åh, jeg kjenner meg igjen!

Vi skulle bare finne frem adventsstjerner og noen utelys til buskene våre... Noen av lysene funket ikke, så da måtte vi lete frem div. elektrisk utstyr til å fikse dem med. I skuffa med elektrisk utstyr var det temmelig kaotisk, så jeg fant ut at jeg skulle rydde i den...men det fikk ringvirkninger, og så måtte jeg rydde alle skuffene i den kommoden for å få et visst system. Et par andre skuffer på kjøkkenet ble "dratt med" i samme slengen...osv, osv.... Nå sitter jeg her med et verkende bekken etter å ha sittet på gulvet og på kjøkkenstoler i hele dag. Smart? Neppe... Men det går vel over igjen da. :)

Men du, M_amma_til_Kristoffer5år, du har vel veldig streng beskjed om å holde deg i ro, har du ikke? *vifter strengt med pekefingeren* (Sønnen min heter også Kristoffer, forresten - han er sju.)

Skrevet

ja.... jeg og må ta det med ro pga premature rier.... og skal i alle fall ikke gå i trapper... men nei da! Ned i kjelleren og setter på vask, hente ved, opp på lofte for å hente julestjerne og adventstake! Gubben kommer til å bli SÅ sinna når han kommer hjem! Man er lissom utspekulerte og gjør det når de ikke er hjemme og kan passe på!!!!! He he... skal snart sette meg å brette tøy. da sitter jeg i sakosekken til guttungen og bretter. Det MÅ jeg gjøre selv, for jeg har system på det! Vil så gjerne støvsuge stuegulvet og gangen og soverommet... Skulle også ha hentet noen klær på lofte for vi skal gå igjennom de i morgen og det er jeg som vet hvem sekker vi skal ha ned ikke gubben! Og så er det noen av sekkene jeg ikke vil at svigermor skal gå igjennom for å si det slik!! HEHE

Skrevet

Ja jeg har det!! Min kristoffer blir 6 år om 14 dager!!! hehe

Har lagt meg ned på sofaen igjen nå! Skal snart forflytte meg slik at jeg kan brette tøyet!! Man blir jo gal av mindre....

Ikke er det noe på tv heller

Skrevet

hehe,jeg fant ut jeg sko skru opp senga til lille adrian selv jeg,så kom sambo ned å så hva jeg holdt på med,magen stod i vinkel pga en kynner,så da fikk jeg kjeft :P

er løye å se hvor mye di bryr seg,er jo selfølgelig en selfølge,men her i huset er det helt ekstremt.

han er jo søt da,han hadde besøk av 3 kompiser i går,så satt vi her i stua,plutselig brølte han ut" KOM Å SE SENGA TIL ADRIAN,DEN ER KLAR NÅ" så viste han dem senga,stolt som en hane :) er hans første barn dette,blir min andre:)

Skrevet

Ja, da er det best at du roer ned, antagelig... Hvor langt har du kommet?

Gutta mine (Kristoffer og pappaen hans) skal ut på skitur nå, så da tror jeg faktisk at jeg skal ta en time out og se fredagens episode av Hunter på nett-tv. :)

Deretter blir det ny rydderunde - for det er mildt sagt kaos her etter alt vi har dratt utover. Og i kveld skal jeg pakke inn 24 gaver til kalender - men det er mest kos da. :)

Skrevet

32+2 uker! og jeg må lissom holde meg i ro i 2 uker til da er jeg over 34 uker..... men jeg har skole og tenke på også åssen skal man klare å holde seg rolig da!

Mini magen danser rundt og har det topp. Hode har faktisk festet seg alt, han har ligget med hode ned siden uke 25 så han har det topp lissom! Men bør være der inne en god stund til!

Har ikke termin før 25 januar...

Har hengt opp julestjerne på rommet til Kristoffer, han kommer hjem kl 6 fra pappaen sin, og gubben min er hos sin bror og snekrer og kommer hjem kl 6 han også siden jeg ikke kan være hjemme alene med Kristoffer, kjedelig men men.... Har også hengt opp julestjerner i stua og satt opp adventstake på kjøkkene!!!

Skrevet

Jeg har fått beskjed om å holde meg i ro pga proteiner/høyt blodtrykk, men jeg mtte bare bære opp 4 kasser med julepynt fra kjelleren... Tok det med ro da, gikk fint. HAdde termin i går, og ikke noe fødsel på gang.... ARGH

Skrevet

Nå angrer jeg som en hund på at jeg skulle bare... vondt i magen og ryggen! Ingen samentrekkninger eller ned press... men gud å vondt!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...