Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Uff, jeg fikk innersvingen rockering i posten igår og prøvde litt. (fikk min i gave) Veldig enkelt igrunn, men den har slike bølgete aku. punkter i innerkant og det gjør bare så vondt etter en stund. Idag er jeg blå og gul rundt hele midjen... Er det noen som har erfaring med dette og vet at det fungerer? Slutter det å gjøre vondt hvis man er ivrig og ikke slutter?
Zyan Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 ja, det slutter snart å gjøre vondt. men du må bruke den ofte, følg bruksanvisningen. gul og blå blir de fleste i begynnelsen.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 30. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2008 Ok. Men hva mener du med bruksanvisningen? Det er vell bare til å rocke rundt og rundt?
Zyan Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 det skal følge med en liten bruksanvisning, den forteller hvor mye den skal brukes i begynnelsen, fra uke til uke. Mener å huske at første uka skal den brukes bare 3 minutter. Har ikke min bruksanvisning lengre desverre. Men regner med det står på nettsiden der den kommer ifra.
mamarama og lille banan Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 hva er dette bra til da?
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 30. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2008 Ja,der fant jeg det. Man skal faktisk ikke rocke mer enn 1-2 min. de første dagene. Og så øke på deretter som man er blitt vant til ringen. Disse rockeringene er tunge og polstrede. De fungerer som treningsverktøy som styrker musklene i midjen og hoftene, baken og beina. Utmerket til oss mammaer, med litt ekstra her og der...
snartmammapåny Skrevet 30. november 2008 #8 Skrevet 30. november 2008 Den fungerer ja, men om man har mye ekstra "polstring" må man trene andre ting i tilegg om man vil bli slank Men som magetrening i kombinasjon med annen trening er den helt genial. Gir et flott mageparti
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. november 2008 #9 Skrevet 30. november 2008 jeg har hatt den litt over halvåret, og det vonde samt blåmerkene har gått bort nå. Mamma sa det istad, når hun satt i sofaen mens jeg rocka; "Oi, så lenge du greier da!!". Husker at det var vanskelig i starten, men det er det ikke nå! Hr ikke målt eller noe, men tror midjen og hoftene har blitt litt mindre. Jeg jogger 2 x pr uke også, så det gjoer vel sitt det og, men jeg foeler det er god trening med den rockeringen! Tar den ca 15 min 2 x i uka. Skulle veel brukt den mer, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå