Gå til innhold

Rockering.....Driiitvondt!!!

Melkekua +3 rosa ulldotter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg fikk innersvingen rockering i posten igår og prøvde litt. (fikk min i gave) Veldig enkelt igrunn, men den har slike bølgete aku. punkter i innerkant og det gjør bare så vondt etter en stund. Idag er jeg blå og gul rundt hele midjen... ;) Er det noen som har erfaring med dette og vet at det fungerer? Slutter det å gjøre vondt hvis man er ivrig og ikke slutter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det slutter snart å gjøre vondt. men du må bruke den ofte, følg bruksanvisningen.

gul og blå blir de fleste i begynnelsen.:)

Skrevet

Ok. Men hva mener du med bruksanvisningen? Det er vell bare til å rocke rundt og rundt? ;)

Skrevet

det skal følge med en liten bruksanvisning, den forteller hvor mye den skal brukes i begynnelsen, fra uke til uke.

Mener å huske at første uka skal den brukes bare 3 minutter.

Har ikke min bruksanvisning lengre desverre. Men regner med det står på nettsiden der den kommer ifra. :)

Skrevet

hva er dette bra til da? :)

Skrevet

Ja,der fant jeg det. Man skal faktisk ikke rocke mer enn 1-2 min. de første dagene. Og så øke på deretter som man er blitt vant til ringen.

Disse rockeringene er tunge og polstrede. De fungerer som treningsverktøy som styrker musklene i midjen og hoftene, baken og beina. Utmerket til oss mammaer, med litt ekstra her og der... ;)

Skrevet

så smart :)

Skrevet

Den fungerer ja, men om man har mye ekstra "polstring" må man trene andre ting i tilegg om man vil bli slank :)

Men som magetrening i kombinasjon med annen trening er den helt genial. Gir et flott mageparti :)

Skrevet

jeg har hatt den litt over halvåret, og det vonde samt blåmerkene har gått bort nå. Mamma sa det istad, når hun satt i sofaen mens jeg rocka; "Oi, så lenge du greier da!!". Husker at det var vanskelig i starten, men det er det ikke nå!

Hr ikke målt eller noe, men tror midjen og hoftene har blitt litt mindre. Jeg jogger 2 x pr uke også, så det gjoer vel sitt det og, men jeg foeler det er god trening med den rockeringen! Tar den ca 15 min 2 x i uka. Skulle veel brukt den mer, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...