Sessa ruger igjen... Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 http://prinsessemari.blogspot.com/ Nå gjenstår det bare å finne frem gaver å henge på. Skal ha mest julepynt så vi kan pynte med en ting hver dag. Orker ikke så mye småleker.
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. november 2008 Dytter i tilfelle noen vil se nå.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Kjempefin ) Tittet på siden din, og det bildet til din kjære, det var nyyyyyyydelig! Har du laget det altså???
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 så flink du er til å brodere!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 åå så nydelig julekalender, har du sydd en selv?? Å skulle ønske jeg var så god til å sy. Du er kjempe flinke ))))
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2008 Ja, første gang jeg har prøvd meg på noe sånt og jeg ble rimelig fornøyd! Tenkte å lage noen bilder med ungene etterhvert også.
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2008 ...altså bildet til min kjære... Broderi har jeg drevet med i mange år, og jeg har faktisk laget kalenderen en gang før til mine tantebarn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå