Gå til innhold

Føler meg syk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært tett i nesa siden den første måneden. Er nå ca 21 uker, og er så tett at jeg ikke får luft nok, føles det som. SOver nesten ikke om natta, tørr i halsen, sår i halsen, kjennes ut som jeg har influensa hele tiden. Dette er så slitsomt, og jeg jobber jo full tid. HAr noen råd til hva jeg kan bruke for å få åpnet nesen? Jeg er så trøtt at jeg blir galen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det på samme måte i forje sv.skap! det som ble redningen for emg var peppermynte dråper! er en bitteliten flaske man kjøper på apotek eller helsekost! den brukte jeg hele tiden! en dråpe i varm te, eller hvis det var alt for fælt, helte jeg kokende vann i en dyp tallerken el.lignene. dryppet oppi et par dråper, la et håndkle over hodet og prøvde så godt jeg kunne og puste inn dampen igjennom nesa!! det løsnet opp en god del for meg ihvertfall!! (bare husk og lukk øynene over dampen, for det svir!! ;) ) gjorde dette et par ganger om dagen når det var på det værste!! håper du finner on god løsning for deg!! veit det er utrolig plagsomt..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...