Gå til innhold

sover deres 1åringer på dagen ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi sover knapt en halvtime om dagen, kjenner jeg blir ganske sliten og skulle ønske hun skulle sove 2-3timer av og til men den gang ei.

Når jeg snakker med flere av mine veninner,barnehagen osv så høres de begymret ut da hun ikke sover mere en dette, men for meg er dette normalt. Hadde hun pluttselig begynnt og sove i 2-3 timer hadde jeg vel blitt bekymret. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hun sover ca. 1 1/2 time....

Skrevet

helt siden jenta mi var 6-7 mnd sov hun 2x30 min på dagen. litt over året var hun da det gikk ned til 30 min pr dag. Sov ellers 12 timer på natta. ALLE viste "bekymring" over sovinga. Det var ikke slitsom syntes jeg for jeg brukte disse få minuttene til å virkelig bare slappe av. Noen ganger la jeg meg sammen med henne å da ble det faktisk dupp på en time. Hun sluttet å sove på dagtid da hun ble 2.

Gutten min på 14 mnd sover 2 timer dupp i barnehagen. Er han hjemme sover han kun 1 time.

Skrevet

Ja, jenta mi sover to lurer på dagen som varer fra 1-2 timer. Hun sover også hele natten fra 19-7 så hun har godt sovehjerte!!

Skrevet

jeg kan også legge til da at snuppa mi også sover fra 19-7 og det er deilig :)

Skrevet

sara sover alt fra en halvtime til 2 timer i en lur på dagtid.

merker at hun er grinete ved middagsbordet dersom hun bare har fått en halvtimeslur! sover gjennomsnittlig fra 18.30-6.30

Skrevet

Mini er 14 mnd.Sover ca 2 timer på dagen.Natta er fra 18.30 til 6-7.

Skrevet

Gutten min sover alt fra 40 min til 3 timer på dagtid, i en lur. Og natta er fra 19 til 6 gjennomsnittlig.

Skrevet

Ja, jenta vår på 16 mnd sover 2 dupper på til sammen 2 - 4 timer:)

Skrevet

snuppa på 15mnd sover alt fra 30min-2timer.. hjemme må hun ofte trilles for at hun skal sove.. natten er fra rundt 19-19.30 til 06-07

Skrevet

min gutt på 16 mnd sover mellom 30 min-2timer på dagen. sover ikke hele natten, er våken alt mellom 4 til 20 gang. står opp som regel 6.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...