Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Fant ut at jeg skulle finne ut hvorden "Så tenner vi et lys i kveld" egentlig er, søkte på nettet og fant Inger Hagerups vers, og bare ved å lese dette for meg selv fikk jeg klump i halsen og tårer i øynene - ler godt for meg selv her!!! Ha en fin ettermiddag!!!
elikatt -mamma til 4- Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Du er ikke den eneste, jeg griner av alt for tiden! :-) Å ikke bare en tåre i øyekroken, neida her triller tårene stadig vekk, av alt mulig. I går når norge vant mgp-nordig, da silte tårene! Ja, jeg må også le av meg selv, er virkelig følsom for tiden.:-) Her om dagen, jeg hørte på musikk, er det en strofe i en sang jeg har hørt mange ganger før, og plutselig kommer tårene denne gangen, pussig! :-)
Gjest Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Eg og tar lett til tårene,og da er sjelden eller aldri nåke negativt forbundet med da....og nurkert vårt er 7 veker gammal,og sånn har eg vel egentlig "alltid" vore;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå