bærtæ Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Skal kjøpte trøtraktor til 2-åringen men hva anbefaler dere? Gråtass eller John Deere? Han fyller 2 om kort tid så han er ikke så stor enda. Har forstått det slik at JD kommer i flere størrelser men burde han ha den minste da? Den blir vell brukt kun inne nå i hele vinter så vil jo ikke ha noe monster inne heller:=)Og hvor lenge kan han eventuelt bruke den og kan en kjøpe tilleggutstyr til kun de større eller også¨den minste str? Er det bedre kjøpe en gråtass nå og heller kjøpe en større JD når gutten er blitt litt større slik at har den en stund? Mange spm gitt men håper noen har noen innspill å komme med!
jeg fant firkløvern Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Skulle vi ha tatt valget på nytt så hadde vi nok kjøpt en Gråtass traktor, eller noe lignende. Vi har en John Deer og den er stor, så det er egentlig nå som han er 5 år at den er grei. Den har for det meste bare stått her... Vi prøvde en Gråtass og den var mer passende i størrelsen. Nå som han er 5 år så er egentlig ikke traktoren så spennende, og jeg regner med til sommeren så blir det nok sykkelen som blir brukt. Så ja, jeg hadde gått for en gråtass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå