Gjest Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Har et bilde på min profil, men ikke så lett å se streken på den første testen
Pulverpadda Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Har desverre ikke noe bilde, men skjønner du er litt i tvil du også,kanskje?? Når jeg testet positivt var den andre streken så utydlig at jeg nesten ikke kunne se den. Måtte sjekke på nettet (og ta enda en test og en til) og da fant jeg ut av at UANSETT hvor svak den ene streken er, men at det ER to,er du gravid Jaja.... det var da fint
White*Angel Skrevet 30. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2008 Det var litt vanskelig og tyde 1 testen ja, men de ble positive etter hver så jeg:) Jeg tok en test fra billigtester, og kontroll streken kom med en gang, og da kastet jeg den. Men så fant jeg ut at jeg måtte se på den en tur til, og da kunne jeg skimte en ultrasvak rosa strek ved siden, til og med forloveden så det. Men mulig det er innbillning. Tok 2 til senere men der så jeg ingen strek. Sitter her med litt mensmurringer nå, 2 dager før IKM. Gleder meg til og teste i morgentidlig! Håper det var et strek jeg så, og ikke innbillning:)
Pulverpadda Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Lykke til morgen urin er best åbruke, du er nok gravid skal du se :hurra:
White*Angel Skrevet 30. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2008 skal si ifra så fort jeg finner ut:)
kaos83 Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 kommer jo litt an på hvor lenge etter du så på den??? Men billig tester blir hvist veldig svakt i begynnelsen, det skjedde med meg og:) håpe håpe:)
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 30. november 2008 #8 Skrevet 30. november 2008 Jeg testet også med billigtest 2 dager før jeg ventet mens. Den var negativ etter 4-5 minutter, og jeg kastet den.. I det jeg skulle dra avgårde ca 20 minutter seinere tittet jeg kjapt på den en gang til, og da hadde det kommet opp en skyggestrek i testdelen. Kjøpte cb da jeg kom til byen, og tok den ved neste dobesøk. Den var også negativ de første 10 minuttene, før jeg kunne se skyggen av den loddrette streken. Dagen etter på morgenurin testet jeg på nytt med billigtest, da var den veldig veldig svak positiv etter 5-10 minutter.. Så du er nok gravid Gratulerer :)
White*Angel Skrevet 30. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. november 2008 Det får vi se i morgen. Håper det er en spire!<3 Har ingen symtomer da, ikke ømme bryst en gang. bare kløe i ansiktet:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå