_Line81__ Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 er det noen som har tips til modningsakupunktur i oslo? har hørt dette er veldig bra, så vil prøve jeg og!
lindholm Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Jeg går til Alternativklinikken midt i sentrum, ved Egertorget. Bra og hyggelig, og helt normale priser tror jeg. Du finner dem på www.alternativklinikken.no.
ÅNA Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Går på Rodeløkka akupunktur hos Jeanette Johannessen www.rodelokka-akupunktur.no Ho er svært behagelig og flink. Har vidareutdanning innan svangerskapsakupunktur bl.a. Rimelege prisar. Fekk time dagen etter eg ringte pga kun 3 veker til termin. No kun 1veke att. Ligg like ved Birkelunden.
Ny bebis i magen! Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Jeg tok dette i første svangerskapet mitt. Gikk 7 dager på overtid, men fikk styrtfødsel på 3 timer... Tror ikke jeg skal satse på dette denne gangen. Vet selvfølgelig ikke om det var nålene som gjorde det, men akupunktøren påstod jeg var veldig mottakelig for behandlingen.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Jeg går til Mille på Familieklinikken på Majorstua. Koster 650 første gang (tror jeg) og 350 hver gang etter det. Har funket på meg!! Hun er jordmor og akupunktør og setter nåler for alt mulig samtidig med modning (f.eks. bekkenløsning, halsbrann, urolige ben etc.) Hun er den første som begynte med dette i Norge og har masse erfaring! http://www.familie-klinikken.no/site/index.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå