Gå til innhold

Flere her med nr 4 i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 28 år, lykkelig gift, og er blitt litt uventet gravid med nr 4. De andre barna er 6 år, 4 år og 17 mnd, så skal bli travle tider ;-) Dersom det går bra da, er fortsatt litt avventende i holdningen merker jeg. Er akkurat 4 uker i morgen tror jeg. Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!! Jeg venter også nr 4, kom som et lite sjokk når jeg fant det ut for noen dager siden. Er vel like langt på vei som det du er omtrent. Er selv også 28 år, samboer og har tre gutter på 7 år, 3 år og 14 mnd. Så ja, det kommer vel til å bli veldig travle tider.

Skrevet

Hei venter også nr 4

dette var også ett lite sjokk men blir koselig alikevel

mine barn er 9 år , 5 år og snart 6 måneder hehe så gikk litt fortere enn planlagt :) er når snart 10 uker på vei :)

Skrevet

glemte og skrive att jeg er 31 år og samboer :)

Skrevet

Så kjekt at vi er flere da :-) Ser jo ut for at nr 4 barna våres er små sniker da, hehe...

"Tre søte små", vi er jo nesten i identisk situasjon vi da, skal bli artig å følge med framover.

Skrevet

Ja, det skal bli spennende da... Er ikke helt motivert for å gå gravid da, så humøret er ikke helt på topp, men det kommer vl til å komme seg etterhvert tenker eg. Hadde et risiko svangerskap sist, var mye dårlig, så vet vel ikke helt hva som venter meg. Men satser på å få god oppfølging fra KK da.

Stemmer det at du bor i Bergen? Eller er det bare med som innbiler meg det?? Har jo vært på DinBaby da, men ikke vært så veldig aktiv der da.

Skrevet

Jepp gravid med nr 4.Det var ikke planlagt,men,men..

Har fra før ei på 11,gutt på 4 og ei jente som akkurat har blitt 7mnd..

Så det blir 2 tette her:-)

Ja kansje nr 4 er noen luringer:-))

Er vel mellom 6-8 uker på vei..

Skrevet

vi er i ganske lik situasjon vi da :)

kjenner att jeg ikke er like klar for mamma klær denne gangen siden de nesten akkurat er lagt bort hehe

men blir koselig med en til alikevel :)

Skrevet

Ja det stemmer at jeg kommer fra Bergen. Bor ikke der nå, et stykke utenfor, men skal flytte tilbake om ca 1,5 år dersom alt går etter planen. Begynte i jobb i høst også, så du kan trygt si at dette passet litt dårlig :-/ Nå har jeg fått noen dager på meg og merker at det siger mer og mer inn dette her, så jeg gleder meg ikke akkurat, men motivasjonen er litt bedre i hvertfall.

Hva var det som skjedde sist da? Jeg var også utrolig dårlig sist, masse blødninger i 1. trimester, masse kynnere i starten av 2. trimester og så slå bekkeløsning og bekkenlåsning til, og lå og vippet mot svk.forgiftning mot slutten (hadde det med nr 1). Jippi liksom... Var jo ikke noe skummelt med meg da, men håper på bedre lykke denne gang likevel ;-) Håper det går bra med deg også denne gangen da!

Skrevet

Hei dere som er mamma til tre! Jeg er akkurat gravid med nr. 3 med to år mellom hvert barn. Hvordan var det å ha tre så tette? Har det fungert greit? Ble det store omveltninger?

Skrevet

Hei. Har nr tre i magen da. Gutten min er 2år +3mnd , jenta om noen dager 11mnd og grevid da med nr tre i min 10 uke... hehe...

Ikke akkurat stille nei men formen er bedre denne gangen:) (bank i bordet) Det er hektiske dager men overgangen fra 2 til 3 går sikkert helt smertfritt;)

Skrevet

Siden det er nesten 3 år mellom de to minste synes jeg omveltningene var store, mye større enn fra 1-2. Har sikkert litt å si at mini var en utrolig krevende baby, den desidert mest krevende av våres tre. Var utrolig slitsomt i starten, men nå er det mest kjekt da. Han er en nydelig liten sjarmklump med tonnevis av humor selv så liten han er.

Skrevet

Her må jeg bare skrive, er 27 år, og gravid ed nr 4... Med virkelig blandet følelser, ikke litt planlagt engang, men eter myyye tenking og oppmøte til abort-time på sykehuset igår, dro vi hjem og har bestemt oss for å glede oss... Har 3 jenter på 8, 6 og 9 mnd og synes dette er mer enn travelt... Trenger litt oppmuntring! Dele erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...