Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Hadde nettopp dusjet da så merket ikke noe til det.. Men bør jeg ta en angrepille? Skal vel ikke ha eggløsning under mensen..? Vet jo at alt går an, men sjansen er vel temmelig liten.. Bruker alltid prevensjon ellers, dette var en glipp..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Skjønner ikke helt hvordan dette var en glipp?? Hadde nettopp dusjet så du merket ikke noe til hva? At du hadde sex eller hva? uansett er det minimal risk til å bli gravid da, men ingen garanti..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Merket ikke noe til at jeg fremdeles blødde bittelitt fordi jeg var nydusjet.. Vi pleier ALLTID å bruke kondom (tåler ikke p-piller), men var gått tom og hadde sex likevel siden det er liten sjanse for å bli gravid på den tiden i mnd.. dermed var det en glipp:)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Det er vel ingen glipp når du vet risikoen og gjør det likevel... Skjønner ikke hvorfor du spør, du vet jo tydligvis svaret? Altså liten risk, men ingen garanti... Er du livredd for å være gravid ta en pille hvis ikke la vær......
Gjest Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 ja... jeg hadde ubeskyttet sex siste dagen av mensen (eneste gangen) og jeg er 27 uker på vei...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 Æsj, så mange som har sex under mensen, så utrolig grisete... Hadde akkurat dusjet... - det er vel blod og annet gørr i skjeden selv om du akkurat har dusjet... men var ikke det du spurte om, ta deg en angrepille du, for sikkerhets skyld, ikke vits i å bekymre seg unødig.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #8 Skrevet 30. november 2008 En eller annen gjøk fant det for godt å stikke pikken i meg 4-5 sekunder da jeg sov på en sofa etter et nachspiel. Det var vel sånn ca siste dag i mensen... Jeg ble gravid, til tross for både "perioden" og det at det ikke gikk for ham. Jeg hadde helt klart tatt en angrepille hadde jeg vært deg!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #9 Skrevet 30. november 2008 Dæven døtte, anonym 15.52, bra jobba!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #10 Skrevet 30. november 2008 Jeg blør omtrent ikke i det hele tatt siste dagen av mensen.. etter jeg har dusjet merker jeg ingenting på noen timer.. hvorfor er det så himla ekkelt å ha sex da? Mannen merker ingenting.. Men ja, tar en angrepille.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #11 Skrevet 30. november 2008 Jeg tar det med godt humør.. Må være überfruktbar. Men var ikke særlig høy i hatten da jeg satt hos legen med en ettåring på fanget og fikk beskjed om at jeg var gravid, noe jeg ikke kunne forstå, for jeg hadde jo ikke hatt sex!!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 30. november 2008 #12 Skrevet 30. november 2008 Nei du er mest sannsynlig ikke gravid siden det er to uker til eggeløsning
OsloMor Skrevet 30. november 2008 #13 Skrevet 30. november 2008 Herregud, for noen uforskammede svar! Siste dag av mensen, så hadde jeg tatt en angrepille, kan jo være at du får eggløsning tidligere enn forventet og sædcellene kan jo leve en stund der inne. Better safe than sorry, etc;) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå