Gå til innhold

Gir dere gaver til kjærester til søsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på hvis dere har søsken som har kjærester, men ikke er samboere.. Langvarige forhold da altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de er sammen med oss på julaften,ja, hvis ikke nei.

Skrevet

Nei jeg gjør ikke det. Gir ikke gave til min søsters mann engang. Og de har vært gift i snart 9 år.

Skrevet

Bare vis de er med oss på julaften..

Skrevet

Ja, klart det :) Er bare koselig det. Vise de inn i familien

Skrevet

Ja det gjør vi. Bare koslig det :)

Skrevet

Ja, det gjør vi!! :)

Men bare en liten ting som regel.

I år får f eks kjæreseten til broren min et skjef til 150 kr. Det viktigste er at man husker på dem, ikke prisen da!!

Skrevet

jeg skal kjøpe til kjæresten til boren min i år, de har vært sammen i to år nå. Må innrømme at jeg ikke alltid kjøper til min søsters mann jeg heller, selv om de har vært sammen i 10 år, men kjøper noen ganger noe til dem sammen

Skrevet

ja, det gjør jeg, så lenge de ha vært sammen i mer enn 1 mnd da;) men vi i søskenflokken vår er veldig åpne og snakker om alt, så det har bare blitt en vane at vi spør hverandre om vi skal gi eller ikke:) nå har jeg 2 voksne søstre, en med mann og barn, en annen med forloved og barn på vei,så jeg gir en samlet gqave til de:) og bror på 18 er singel nå tror jeg (går litt fort i svingene med ham;) ) men hvis han har dame rundt jul vil jeg nok kjøpe til henne å:) er koselig å innlemme kjærestene til søsken på en slik måte:D

Skrevet

Ja, selvfølgeli :-) E jo endel av familien dem da!!

Skrevet

Ja, hvis vi er sammen med dem på julaften så synes jeg det er på sin plass.

Skrevet

nixen! men så gir jeg ikke julegaver til NOEN voksne, bortsett fra samboern min. her er det helt slutt på den slags sløsing. nå gjenstår bare svigersene, få dem til å slutte med gave hysteriet. jeg trenger ikke julegaver, for de tinga jeg faktisk ønsker meg koster for mye til at jeg ville hatt "mage" til å ønske meg hos noen. (sånn etpar tusen kroners-klassen)

Skrevet

Ja.

Skrevet

Oi det har jeg ikke tenkt på engang jeg..

men jeg har en attpåklatt av en bror som bor veldig langt unna meg.. han fikk seg kjæreste for ca 1 år siden, og jeg har hilst på henne, men ikke stort mer..

Han har vel egentlig dratt mer på besøk til henne når vi er der på besøk egentlig..

hmm men kanskje jeg egentlig burde gitt det..

Nå ble jeg litt usikker her altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...