Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Mannen min dro på onsdag til London med noen kompiser. Guttetur, drikking og fotball kort sagt, noe jeg unner han av hele mitt hjerte. Han kommer hjem i morgen, og idag ringte han og sa at han gledet seg til å hvile ut når han er hjemme. Han var så sliten av turen sa han. Mens han har vært på ferie har jeg vært hjemme med en 7mnd gammal baby som krever sitt og som har vært vanskelig om nettene i flere uker nå. Og det er HAN som skal hvile ut? Er det bare jeg som er sliten og irritert, eller syns dere også det ville vært urettferdig?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Hvis DU hadde vært på jentetur, med shopping, festing og dansing hadde ikke DU gledet deg til å komme hjem og hvile litt da?? Sover gubben på eget rom om natten eller sover han sammen med dere, våkner av babyen han også og må gå på jobben dagen etter UANSETT? Du har det helt sikkert slitsomt hvis babyen deres har vært urolig, men du kan jo gå og legge deg litt innimellom når den sover osv og "slipper" å dra på jobb. Trorr du er litt misunnelig bare,jeg...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Det er vel abolutt ikke snakk om noe misunnelighet her!!!! Jeg skjønner deg veldig godt at du blir fustrert når mannen din sier at han skal hvile når han komemr hjem. Tror det er mer krevende å ha en 7 mndr gammel unge,enn å være på guttetur asså!!! Jeg hadde også forventet til avlastning hvis gubben min hadde kommet hjem fra tur, snakk om å kanskje ta litt hensyn den siste kvelden på tur før man skal hjem til familien. Og det hadde jo vært merkelig om han ville hvile i stede for å være sammen med bebin sin som han ikke hadde sett på noen dager (eller er det bare en jentegreie?!) Lykke til i vert fall, håper du får den hvilen DU trenger *klemme på*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå