Gjest Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Eller jeg kjøpte ei stjerne og en sånn lysestaketing ifjor, men har ikke fått det på plass ennå. Må ut å kjøpe skjøteledning, for i fjor var det bare lys i stjerna. Tror jeg har ei julemus her en plass og, den fikk mini av svigermor i fjor. Men det lukte jul da, for fenalåret henger ( halvspist) på kjøkkenet:)
Gjest Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Vi har heller ikke noe særlig... Synes ofte det blir for mye.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Personlig synes jeg det ville vært trist uten julepynt da, men det skal pyntes på min måte da. hehe. Også er det så utrolig koselig for lille å stå opp til adventsstjerne og adventspyntet hus.
Gjest Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Har brodert kalender da, den skal jeg henge opp i kveld, og da blir staken satt i vinduet og stjerna hengt opp i det andre. Problemet mitt er at jeg ikke har noen plass å sette pynten. Har liten stue, og kun sofa + bord, ei bokhylle og tvbenken. Pynte bokhylla da?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Vi har kun fått opp lysestaken og adventsstaken. Skal hente mer i boden eller kjøpe no nytt.
Gjest Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Hm.....jeg har alt for mye! Samboeren min har ei stjerne og lysestake fra før vi ble sammen. Jeg hadde med meg 5 kasser julepynt..... hehe... og mer blir det, hvert år. Barna skal få en del av det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå