Gå til innhold

Ang julekort med flere bilder...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt å ha fire bilder av gutten min på julekortet? Syns liksom at de gangene jeg ser kort med flere bilder er det også flere barn..

 

To og to av bildene er liksom av samme "tema" og sliter litt med å bestemme meg.

 

Meninger? Og hvor kan jeg bestille der de har mulighet til flere bilder..?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å svare på uten å ha sett kortet/bildene... Men skulle jeg hatt flere bilder, hadde jeg valgt ganske ulike bilder.

Skrevet

www.nftoto.no

 

Jeg foretrekker det helt enkle, men kan bli fint med flere bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...