Lellemor Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Har i di siste dagene hadd veldig masse kynnere, dag å natt.. i dag føler jeg med helt utslitt, å hormonell. vil gråte før den minste ting. er også plaget med løs mage. i går skrubba jg og vaska komfyren, og hadde en sjikkelig ryddelyst.. i di siste dagene har snuppa i magen vært utrolig rolig.. kan det nærme seg da ?
2SønnerSmå Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Jordmoren min sa at de fleste babyer går inn i en rolig periode rett før fødsel =) Så man vet aldri
saltogpepper Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Da jeg var på UL på sykeshuset for en ukes tid siden sa legen der at det var normalt at babyen ble veldig rolig rett før fødsel. Har lurt veldig på det samme selv. Har 9 dager igjen i dag og det er så rolig inni der. I går hadde jeg en del mensmurringer i korsrygg/mage og stikninger i underlivet , men alt forsvant igjen i natt/dag... Men lite liv kan altså være et tegn på at fødselen nærmer seg ...
alvefrik76 Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 mi pia er oxo sinnsykt rolig i dag... proppen gikk for en uke siden og jordmor sa på onsdagen at alt var modent og klart, så da er det jo bare å håpe at fødselen e rett rundt hjørnet.
Lellemor Skrevet 30. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2008 godt å høre at det ikke bare min som e rolig =) har vært litt bekymra.. har ikke kontroll før på fredag... men kjenn helt klart liv, men ikke så spenstig og så som før ei uke/ nån daga sia..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå