Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Det er så mange som sier ting som at de ikke liker søtsaker, ikke liker kaker osv. Jeg lurer oppriktig: er det noe galt med meg? Det er svært få ting jeg kan si jeg ikke liker. Det eneste må være løk og rå fennikel. Jeg prøver selvsagt å begrense hva jeg spiser, men jeg ELSKER virkelig mat og drikke og da spesielt hvis jeg kan dele det med mennesker jeg også elsker. Er du et lidenskapelig matmenneske?
maimamma:) Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 ÅJA hehe. God mat er en del av livet det:) Er ikke overvektig jeg, men er veldig glad i å lage god mat og ikke minst i å spise det. Er også veldig glad i å bake deilige kaker, elsker kaker og søtsaker, og god mat. Jeg skjønner meg heller ikke på de. Så ja, jeg er et lidenskapelig matmenneske:)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Helst skulle jeg levd livet uten å spise. Dessverre er det ikke mulig, så 3-4 ganger om dagen må jeg tvinge i meg et måltid. Jeg liker ikke mat, chips og godteri synes jeg faktisk er ekstremt kvalmende bare å se på. Ingen får åpne en potetgullpose eller en sjokolade i nærheten av meg, for da kaster jeg opp. Skal jeg spise brød, må det være uten pålegg. Syntes det var kjempefint å få barn, for da fikk jeg smaken på disse middagsglassene, som er et akkurat passe måltid for meg. Ikke særlig sunt å leve sånn, jeg vet det, men jeg liker bare ikke mat.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Før jeg ble gravid var jeg veldig glad i mat og likte godt å lage mat.. Er ikke overvektig eller noe, men satte pris på et deilig måltid Nå som jeg er gravid har jeg omtrent ikke spist på 2 måneder, og i alle fall ikke middag... Og det er så trist!!! Savner å være glad i mat...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Ja jeg eeeelsker mat :-) Mat som er lagd med kjærlighet og gode råvarer, som får smaksløkene til å danse av fryd elsker jeg! Jeg liker det aller meste av god mat fra hele verden! Nyter et godt måltid med god mat, drikke og godt selskap ;-) Jeg er ikke så glad i stinkeoster, en god del fastfood, gravhai, og selleri faktisk :-D Ikke for å fornærme noen men det å ikke like mat er ikke sunt, vi må jo ha mat for å overleve. Og nei, kroppen min er ikke under kategorien tykk :-) alt med måte men nyt livet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå