Gå til innhold

Å ikke LIKE mat... hvordan er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange som sier ting som at de ikke liker søtsaker, ikke liker kaker osv.

Jeg lurer oppriktig: er det noe galt med meg? Det er svært få ting jeg kan si jeg ikke liker.

Det eneste må være løk og rå fennikel.

Jeg prøver selvsagt å begrense hva jeg spiser, men jeg ELSKER virkelig mat og drikke og da spesielt hvis jeg kan dele det med mennesker jeg også elsker.

Er du et lidenskapelig matmenneske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅJA hehe. God mat er en del av livet det:) Er ikke overvektig jeg, men er veldig glad i å lage god mat og ikke minst i å spise det. Er også veldig glad i å bake deilige kaker, elsker kaker og søtsaker, og god mat. Jeg skjønner meg heller ikke på de.

Så ja, jeg er et lidenskapelig matmenneske:):)

Skrevet

Helst skulle jeg levd livet uten å spise. Dessverre er det ikke mulig, så 3-4 ganger om dagen må jeg tvinge i meg et måltid. Jeg liker ikke mat, chips og godteri synes jeg faktisk er ekstremt kvalmende bare å se på. Ingen får åpne en potetgullpose eller en sjokolade i nærheten av meg, for da kaster jeg opp. Skal jeg spise brød, må det være uten pålegg. Syntes det var kjempefint å få barn, for da fikk jeg smaken på disse middagsglassene, som er et akkurat passe måltid for meg. Ikke særlig sunt å leve sånn, jeg vet det, men jeg liker bare ikke mat.

Skrevet

Før jeg ble gravid var jeg veldig glad i mat og likte godt å lage mat.. Er ikke overvektig eller noe, men satte pris på et deilig måltid :)

Nå som jeg er gravid har jeg omtrent ikke spist på 2 måneder, og i alle fall ikke middag... Og det er så trist!!! Savner å være glad i mat...

Skrevet

Ja jeg eeeelsker mat :-)

Mat som er lagd med kjærlighet og gode råvarer, som får smaksløkene til å danse av fryd elsker jeg! Jeg liker det aller meste av god mat fra hele verden! Nyter et godt måltid med god mat, drikke og godt selskap ;-)

Jeg er ikke så glad i stinkeoster, en god del fastfood, gravhai, og selleri faktisk :-D

Ikke for å fornærme noen men det å ikke like mat er ikke sunt, vi må jo ha mat for å overleve. Og nei, kroppen min er ikke under kategorien tykk :-) alt med måte men nyt livet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...