Masaili <3 Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Ser på bloggen din at du har bestilt klær fra ASOS:) Hvordan er strl der? Og tok det lang tid fra du bestilte til pakken kom? Fant menlig en kjole som jeg forelska meg totalt i!!! http://www.asos.com/Asos/Asos-Shirred-Waist-Cutwork-Detail-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=399135&cid=5186&clr=Black&sh=0 MÅ ha denne til jul!!!
* 5 om dagen * Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 håper ikke det gjør noe at jeg blander meg inn. men ho er veldig lite på nett, så jeg ville heller ha sendt henne en pm, så hun får sett denne... :-))
Monajenten Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Hei:-) Størrelsene er helt vanlige vil jeg påstå, ikke noe store forskjeller fra andre steder:-) Det tar stort sett ikke mer enn en ukes tid, men det er jo julebordsesong nå så jeg ville ha bestilt snart om du skal ha den til jul!! Kom dessverre ikke inn på linken.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 yo! hvorfor svarer du ikke på msn din tøs! hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå