Gjest Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Spent jeg vettu. I dag skal vi pynte til advent. Gleder meg skikkelig. Passa huset og katta til mamma i helga, så har ikke rukket å gjøre noe hjemme. Ha en flott dag. Klem
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Stakkars.. Utålmodig som ho allerede er, så får ho dette spm hver eneste dag..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Dummere å få skrevet ferdig og Husker bare hvor irriterende jeg synes det var når alle spurte =) Ikke sikkert ho synes det samme da =)
Heaven har født::) Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Hei snuppa:) Bare spør i vei, det plager ikke meg i det heletatt:) Fikk jo rier på fredag ettermiddag, og jeg ble jo sååååå glad. Gikk på julegrantenning med ungene i håp om at det bare skulle ta seg mere opp, men så stoppa det jaggu etter tre timer. Vært rimelig sur i helga jeg skal jeg love deg,hihi. Har såvidt fått litt murringer i dag igjen , så skal se om jeg får svingt kroppen litt her i håp om at det skal bli fødsel i dag. Hadde passet meg perfekt:) Ikke vær redd for å spørre, bare koselig det syntes jeg. stor klem:)
Heaven har født::) Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Dytter den opp igjen til made in bed:)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 Ååå, du nærmer deg en fødsel heaven?! Var jo på Bim sammen Aug07 også vi=) Vært her inne lite i det siste, og har i tillegg skiftet nick. (var mamma1gang22august) Håper riene snart kommer tilbake, og at de ikke lurer deg igjen!=)
Heaven har født::) Skrevet 30. november 2008 #8 Skrevet 30. november 2008 har mens termin den 14 og ul den termin den 20. Har hatt en del murringer og stikkninger, og litt rier av og på. Han ble estimert til 3 kg for to uker siden, så det er helt greit at han kommer nå , for han kommer i seteleie han også. Du var gravid igjen du også om jeg ikke husker feil? Termin? Går bra med deg vel? Flere lurerier nå, så blir jeg gal,hehe
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 30. november 2008 #9 Skrevet 30. november 2008 Så spennende! Håper du får vondter som ikke forsvinner snart;-) Jepp, har termin i Januar. Og håper det blir i begynnelsen, er nemlig ganske lei allerede=S
Heaven har født::) Skrevet 30. november 2008 #10 Skrevet 30. november 2008 He he , vært lei ei stund jeg også. Husker nesten ikke hvordan det er å ikke ha mage:) Alle vondter er hjertlig velkommen nå, og det er nurket også. Sambo er verdens mest tålmodige mann, men han venter fælt han også nå. Har masse stikkninger og murringer i dag, så håper virkelig det fører til noe mer nå. Håper du får det som du vil også, så lille kommer i begynnelsen av januar:)
Heaven har født::) Skrevet 30. november 2008 #11 Skrevet 30. november 2008 Hei:) Var så sur på fredag ,og jeg var ikke langt unna tårene skal jeg love deg. Har hatt litt stikkninger, murringer og masse kynnere hele dag, men nå ser det ut til at det dabber av også Spurte sambo istad om han trodde det kunne være innbildt svangerskap, hehe. Han flira godt da:)
Heaven har født::) Skrevet 30. november 2008 #12 Skrevet 30. november 2008 Ja, han gjør tydligvis det. Og jeg som prøver å lokke han med alt mulig godt å spise når han kommer ut, men i stad truet jeg med kun brød og vann det første halv året om han ikke fikk opp farta,hihi. Neida, vi får håpe det skjer snart nå. Blitt mye roligere de siste dagene inni der, så jeg håper det er stille før stormen:)
Heaven har født::) Skrevet 30. november 2008 #13 Skrevet 30. november 2008 Får han IKKE lov til altså!!! Neida, gått å gopratet til han i hele kvels, så får håpe han hører like mye på meg som pappan sin. Da kommer han som et skudd snart,hihi. Han kan ikke bli der lenger, for nå sprekker mageni alle retninger snart,hehe .
Heaven har født::) Skrevet 1. desember 2008 #14 Skrevet 1. desember 2008 Like hel i dag også jeg :/ Urk , ja de kommer. Når jeg gikk med tvillingene, fikk jeg masse. Både strekkmerker og løs skinn. Tok mageplastikk i 04, og alt ble borte. Fjernet litt over 3 kg ekstra hud etter svangerskapet. Ble jo så fint da:) Og fikk ikke igjen et eneste strekkmerke mens jeg gikk med vesla, men nå derimot... ser ut som navelen er sola og strekkmerkene er solstrålene, hehe. Men pytt pytt, heller unger enn en strekkmerkefri mage:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå