Elise29 Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Noen som vet om det går an å få time på dagen til innvendig UL på Volvat og hvor mye sånn ca det koster??
gutteklubben grei Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Spørs nok hvor i landet du bor, men jeg tok i Fredrikstad det koster rundt 700,- fikk time ganske raskt men trengte det ikke akutt, da.. Du får helt sikkert komme inn akutt bare de har gynekologer på plass akkurat da :-)
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Jeg tar også UL på Volvat i Fredrikstad, og får nesten time på dagen hver gang.. Har opplevd at jeg måtte vente til dagen etter én gang, ellers alltid fått samme dag.. Men da ringer jeg tidlig på morgenen..
Elise29 Skrevet 30. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2008 Ok så det er forskjell på hvor i landet du bor ja.. Jeg tenkte Volvat i Fana (Bergen). Får vente til i morgen gjerne og først høre om jeg får time hos legen.
SkumGummi Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Jeg bestilte time på Volvat i Oslo og fikk time 17. desember. Men så fikk jeg høre så mye negativt om Volvat i Oslo at jeg avbestilte timen min der og ringte Majostuenklinikken og bestilte der. Der kunne jeg fått time på dagen, men jeg ville ha nærmere jul, etter jeg hadde vært i uke 12. Virket veldig hyggelige der! I Oslo koster det 1200 kroner!
Månestråle73 Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Jeg har hatt UL på Volvat Oslo hos gynekolog. Det var kjempebra. Jeg "så" masse (eggpose...+ åpning i denne) og han var kjempeflink til å si hva de forskjellige tingene betydde og hvorfor det var som det var (var ikke gravid da). Var på UL på ullevål på fredag og der så jeg ingenting....bare masse støy. Fikk sett bittelitt av livmoren og "flekken" inni (er nå gravid), så ble ikke noe klokere der. Ikke fant de den ene eggstokken min heller... Blir nok privat Ul på meg neste gang hvis alt går bra! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå