Anita*født* Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Hei jeg er 35 og skal ha nr 2 om det går bra,jeg har fra før datter født 1997 hehe...Jeg er i et forhold men bor ikke sammen,så man kan si jeg er alene om dette iaf til babyen er født og en del mnd etterpå. Jeg ønsker bli kjent med flere i min situasjon,kanskje vi kan lage treff og hjelpe hverandre. Og jeg ønsker bli kjent med flere som er i uke 8.. Oslo-Akershus i uke 8 i alle situasjone skriv i vei da... hihi
Gjest Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Hei! Jeg er 8+4 idag og bor i Oslo. Gift og venter nr 1.
Anita*født* Skrevet 30. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2008 Hei så hyggelig da... Da ble vi gravide samtidig da...hihi...Jeg bor på Bøler hvor bor du?
Gjest Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Da er vi jo nesten naboer da Jeg bor på Oppsal
Anita*født* Skrevet 30. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2008 weee så bra....... håper flere legger seg til her så kan vi ta et treff og skravles...
Gjest Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Hadde jo vært kjekt å bli kjent med flere i området. Jeg er jo innflyttet til Oppsal og kjenner ikke så mange her. Og da er det jo alltid kjekt med noen som er i perm samtidig
Anita*født* Skrevet 30. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2008 jeg kjøpte 3 roms på bøler i september og flytta inn 10 okt så er ganske fersk selv,men har jo bodd mesteparten av livet i oslo området da. Jobber i oslo så ville bo innenfor bom ringen,,, hehe ja mye spennende se i mot
b10na&lillegull Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Jeg er 9+4 og fra Oslo Samboer, første barn.
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 Hvordan er formen deres da jenter? Mye plager og symptomer? Jeg har spydd hver eneste dag i to uker nå. Har heldigvis begynt å bli bedre og klarer meg uten kvalmestillende. Men den første uke var så ille at på det verste kastet jeg opp en gang i timen, så måtte bare på legevakta og få litt kvalmestillende for i det hele tatt å få i meg væske. Ellers merker jeg lite til graviditeten. Litt "murringer/strekk" i magen innimellom, men hadde egentlig forventet at det skulle vært mer.
Anita*født* Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. desember 2008 Jeg er uvel og kvalm men har bare kastet opp noen få ganger siste 2 uker,men går raper og hilser på alt jeg spiser,er trøtt og føler meg bare sliten,utenom det er alt supert....
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #11 Skrevet 1. desember 2008 Tenk om man bare hadde sluppet unna denne kvalmen... da hadde jo ting vært så mye bedre Har du vært/skal du til tidlig UL forresten? Jeg var hos gyn da jeg var 5+6 og fikk se et lite bankende hjerte. Skal tilbake neste torsdag og da håper jeg får se en sprellende liten tass Gynekologen min er så grei. Hun ville gjerne se tidlig på meg siden vi har hatt problemer med å bli gravid og har vært gjennom 2 IVF. Men tassen satt som et skudd på egenhånd gitt måneden etter negativt IVF.
Anita*født* Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. desember 2008 Skal ha en i ca uke 12 så pappan kan få se lille under før han reiser bort i 5 mnd=((((
Arbeider Skrevet 1. desember 2008 #13 Skrevet 1. desember 2008 hei du, jeg er i 6 uke, og har to barn fra før av. en jente på snart 7 år, og en jente på 4. jeg bor heller ikke med barnefaren ennå, han kommer ikke før til våren... så det blir jo littsom din situasjon. det hadde vært hyggelig å møtes og bli kjent. hvordan er formen din da? :-) Siw
Anita*født* Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. desember 2008 Ja det hadde det jammen=))) skal gå igjennom det meste av det neste året alene jeg da.. Etterpå oxo...sukk,men men sånn er det=) Klem A
Anita*født* Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #15 Skrevet 2. desember 2008 ja hadde det jammen ,bor denne damen hen da?
Anita*født* Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #16 Skrevet 2. desember 2008 jeg er bob bob en del uvel og trøtt noe som ikke er lett når man jobber 100%. hadde være morro blitt kjent...
Anita*født* Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #17 Skrevet 2. desember 2008 prøvd svare mange ganger men vil seg ikke,kos bli kjent med noen samme situasjon.. Og formen er bob bob men alt kan alltid være verre... hihi klem
Anita*født* Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #18 Skrevet 2. desember 2008 Kan ikke klage men er så uvel og oppblåst i magen jeg nesten eksploderer*ler* Ja hadde vært kos bli kjent
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #20 Skrevet 5. desember 2008 Hvordan står det til med damene på en fredag kveld da?
Anita*født* Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #21 Skrevet 8. desember 2008 fikk ikke svart deg da datan vært okkupert av min datter i helgen=)) jeg har det bra,mindre kvalm,men mer trøtt hehe. ellers er jeg litt nervøs vurderer ta en UL sjekke om det er liv laga,så slipper jeg gå tenke på det hele tiden=)
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #22 Skrevet 8. desember 2008 Det er jo veldig mange her inne som tar tidlig UL... Selv skal jeg jo på UL nr 2 på torsdag Snill gynekolog jeg har Men siden vi prøvde så lenge før spiren satt, så ville hun gjerne følge meg opp. Og det er jo betryggende. Føler egentlig at jeg har så lite symptomer på en måte. Hadde jo en del murringer i magen i helga, men hadde trodd jeg skulle kjenne mer egentlig. Men spyr jo fortsatt da. Har jo gjort det i 3 uker nå. Hipp hurra!!! Haha... Håper virkelig det går over til jul
Anita*født* Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #23 Skrevet 8. desember 2008 Håper jeg oxo for din del=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå