Gå til innhold

hvor tidlig fikk dere positivt på testen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rundt uke 7-8 nå ifølge signalene kroppen min har gitt, men får fortsatt negativt når jeg tester. Er dette rart? Erfaringer med dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,,

Jeg merket det ca 21 oktober skulle ha mens ca 28-30 okt tok test 26 fikk positiv... Jeg merket det oxo en uke før forventet mens med min datter født 97..

Skrevet

Det er veldig uvanlig å ikke teste positivt når man er i uke 7-8. Jeg ville tatt en blodprøve hos legen om jeg var deg. De slår alltid ut selv om urinprøver ikke gjør det.

(Testet svakt positivt en dag før ikm selv, for å svare på sp. ditt.)

Skrevet

Takk for svar:-) Jeg har jo ikke hatt mens, fullammer fortsatt lillemann. men det har kun vært en mulighet for befruktning og det tilsier at jeg snart er to mnd... veldig merkelig. Kanskje hormonnivået mitt er lavt? Merker jo at magen vokser, har mye varme og sprengninger i livmorområdet og er kjempetrøtt.

Skrevet

Ikm igår, og testet pos på torsdag : )

Skrevet

Testet positivt 3+3 faktisk...

Skrevet

Testet positivt 4 dager før IKM. Er nå i 10.uke.

Skrevet

Testet positivt 6 dager før IKM, med First Response. Jeg hadde også villet tatt en blodprøve hos legen for å være sikker!

Skrevet

Pos 4+0 på ettermiddagsurin

Skrevet

Lurer på det samme selv. Har noen symptomer, men tviler på at jeg er gravid egentlig. Hoppet av i svingen (men på EL-dag), og det har funket i alle år for meg siden jeg ikke kan bruke p-piller... Innbiller meg sikkert bare symptomene. Jeg har litt uregelmessig menstruasjon, men hvis man regner 28 dager bør den komme på fredag. Tenker at jeg tester på onsdag hvis jeg fremdeles merker symptomer, og blir mer kvalm.

Forresten, svar til deg: Jeg har vært gravid før (ble ikke barn av det). Jeg testet da rundt 5 uker, og da var testen så klar og tydelig som den kan forbli.

Skrevet

Jeg er merket tidlig på kroppen at jeg var gravid, brystene vokste og ble ømme og mensen uteble jo. Skal til legen på torsdag, men etter våres beregning er jeg 5 uker på vei, og testet positivt for 3 dager siden :) Yeij, kjempeglade!

Skrevet

Jeg testet positivt når jeg var 3+6.

I dag er jeg 10+3 :)

Skrevet

jeg tror det var 5 eller 6 dager før ikm.

hmm dra å få målt hcg istedet da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...