Gå til innhold

Plast-tre el ekte juletre i år da jenter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekte!! Men aner ikke hvor jeg skal få plass til det :/

Skrevet

Aldri plast i mitt hus.... da dropper jeg heller hele treet:)

Skrevet

Ekte, et av plast lukter ikke jul

Skrevet

vi har ekte plast-tre!

har en innsyk insektfobi, drar ikke trær fulle av kryp inn i stua for å kose meg.

men innrømmer at ekte er finest :-)

Skrevet

Ekte, og mannen fablet noe om å hugge det selv i år.

Så kan være det blir et selvhugget (av gubben) ekte juletre på oss i år.

Uansett blir det ekte da, men om ikke gubben hugger så kjøper vi det av en juletreselger på nermeste bensinstasjon som årene før;)

Skrevet

Har alltid hatt edelgran eller selvhugget gran.

Men pga ei som er hyperallergisk her i huset måtte vi bite i det sure eplet i fjor og kjøpe plasttre. Og jeg hater det.............ikke lukter det, ikke ser det ekte ut heller, for det kan aldri et plasttre gjøre, men jeg gjør det mer enn gjerne av kjærlighet til henne som kan bli svært dårlig av ekte juletre...

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

I år blir det ikke juletre. Vi skal ikke være hjemme på julaften, og småen på 15 mnd kommer uansett bare til å rive det ned.

Forøvrig har jeg jobbet som juletreselger i mange år, så her er det bare ekte som gjelder, og det blir det til neste år=)

Skrevet

Siden vi skal reise bort halve jula og vel så det, så blir det plast i år:) Så får vi se neste år om det ikke blir ekta da!

Skrevet

Ekte norsk gran :)

Skrevet

Vingler litt mellom hva jeg skal velge! På ene siden er jo ekte finest, men jeg liker plast og og da slipper jeg å få granbar i sokkene i evigheter etterpå!

Og til deg som savnet lukten av treet! Ryktet forteller at det finnes juletrelukt på boks! :) Vet ikke hvor, men blir det plasttre, skal jeg se etter det! Fungerer visst bra sies det! Hehe...

Skrevet

edelgran fra de dype skoger eller ingen gran!

Skrevet

Plast! Og finere tre enn mitt finnes ikke. Gleder meg som en unge til å pynte det. Tett, tett, tett disney-tre og ikke ei pjuskete gran her nej. hoho.

Og til dere som savner lukta, gå å knekk av ei grein ute og lag dekorasjoner av den. Lukter tusen ganger mer enn ei buske som ble hogd for 3 uker siden og drysser 1.dag jul.

Skrevet

Høres veldig fornuftig ut stinkerbelle, selv om det strider mot alle mine prinsipper.

Hvor får du kjøpt et slikt vindunder tre?

Bruker ganske mange hundre kroner for den "perfekte" edelgran, men hater jobben med å ta av pynt og hive ut treet.... det er barnåler inne fram til påske uansett hvor mye man støvsuger..

Skrevet

hulken.

nesten halve jula går med til å grue seg til å ta av pynten på den tørre grana som bare drysser!! hehe.

jeg har kjøpt min vidunderbusk på plantasjen. den er virkelig fin og den passer i juletrefoten som FØLGER MED helt uten å måtte tilpasses eller tvinges nedi slik som en må gjøre med edelgrana. Nå husker jeg ikke hva den kostet, men jeg er sikker på at det ikke tar lang tid å spare den inn. De siste årene har jeg glatt brukt over 600 kr på den perfekte grana jeg også.. og den er desverre aldri perfekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...