Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Saken er at min samboer måtte jobbe nattevakt i går, og da tenkte jeg at jeg skulle være litt tøff å sende han et litt hyggelig videoklipp av meg selv hvor jeg ja... leker med meg selv. Har aldri gjort noe sånn før, men tenkte at det kunne være et lite krydder i forholdet.. jeg gruet meg veldig før jeg sendte det, og forventa selvfølelig noe lignende tilbake! Han har en jobb hvor det ikke hadde vært noe problem å kommet seg unna for å sende noe sånt i retur.. men det eneste svaret jeg fikk var at jeg var slem som tirret han sånn, også sa han at han savna meg. Jeg ble kjempeskuffa! Trodde han også ville syns at det var spennende, men da tok jeg tydeligvis feil ( Første og siste gangen jeg gjør noe sånn iallefall!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Han er nok ingen tankeleser han mannen din, det må du nok bare innse. Si til han at du hadde håpet på noe lignende tilbake... Ikke gjør det til en større sak enn det er.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Jeg skrev det i meldinga tilogmed! Etter videoklippet kommer det jo opp en tekst, og der skrev jeg : håper på noe spennende i retur! Hoff, menn asså
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Synes svaret hans virket hyggelig jeg... kan jo ikke regne med at han har lyst til aa "leke med seg selv" mens han er paa nattevakt synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Kan jo hende du får en retur når du minst venter det da vettu!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Hvor gammel er egentlig du HI???? Du virker og være en umoden liten unge!!!! Han sa jo at du tirret ham og at han savnet deg...er ikke det nok da?? Skjønner han urtolig godt, det er ikke akkurat så kult og gå rundt med en "stå kuk" på jobb. Uansett så er det utrolig mange teite innlegg her inne og dette er et av de teiteste jeg har lest!!!!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Det pleide xen min å svare også.. Men det var en sånn "bra" slem han mente da Også gjorde han opp for det når han kom hjem Det var ikke det han mente da?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Han svarte akkurat det jeg hadde svart dersom jeg hadde vært i samme situasjon..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 Herregud, han hadde vel ikke tid der å da vel? Jeg hadde ikke laga noe big deal utav det, bare vent.. det kommer nok!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #10 Skrevet 1. desember 2008 kjære deg HI, nå lager du masse styr for deg selv! Bare vær glad du i det hele tatt fikk svar, ja det er kos med slike mel, det piffer opp forholdet, men ikke vær skråsikker på at han syns det er kult å vifte med laksen på jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå