Gå til innhold

dette med at mannen har nære venninner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er egentlig innmari stygt gjort av meg å kommentere andres innlegg, men nå gjør jeg det allikavel. dere som tror at mannen ikke kan tenke på sex...hmmm... hvilke menn er det dere har?? ærlig talt!! en av mine 3 næremeste venner er en mann. og han har samboer, og har hatt det i 4 år. jeg er også hennes venninne, men ble altså kjent med mannen hennes først. jeg må le når jeg tenker på at han tenker på sex med meg. og det er ikke fordi at jeg er så utrolig stygg, men fordi det ville blitt som å ha sex med min bror! æsj! å ja, de jeg VET at han ikke tenker på sex med meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer deg anonyn.

Det handler ikke om at mennene har lyst på sex med venninnene, men usikre damer som er redde for at mannen skal ha lyst på andre. De burde jobbe mer med egen selvtillit istedenfor å hugge hodet av mannen.

Skrevet

Det er her det blir en stor forskjell mellom venninner mannen har hatt i årevis, og venninner som plutselig dukker opp i bildet.. Jeg tror faktisk at den spenningen som ligger mellom to av motsatt kjønn som finner hverandre på vennskapelig plan i begynnelsen også inneholder seksuell spenning..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...