♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 forrige fødsel endte i styrtblødninger og hastesnitt. legene sa alltid bare morkakeløsning til meg, ikke noe mer enn det. bestilte komplette journalen min fra sykehuset, og der står det at jeg hadde TO nye infarkt i morkaka. han som opererte meg skrev det. det har jeg aldri visst! er 4 år siden nå.. så dere som kan noe om det her: hva er sjansen for å få infarkt når man har hatt det før? merker man infarktet egentlig? leste ett sted at man ikke behøver og blø. men at ungen kan dø likevel!! har lettere panikk da alle problemene startet i uke 28 sist. og er i uke 28 imorra! hvordan kan de oppdage infarkt på kontroller? skal ha tett oppfølging framover..
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Det der må du jo snakke med legen din om, og være føre var. Om noen her har opplevd det samme skal man jo aldri sammenlikne eller basere seg på andres erfaringer. Mener ikke å virke spydig her altså ville bare basert meg på mer kompentent helsepersonell enn oss bimmere Lykke til, håper du for all del slipper et nytt infark og hastesnitt, for det har jeg selv hatt og det er ingen hyggelig opplevelse!
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 30. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2008 selvfølelig skal jeg snakke med legen! men ekke noe oppe før imorra.. leste igjennom journalen nå se. og ønsker bare andres erfaringer, hverken mer eller mindre
Bevind *har født*:) Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Jeg hadde et par infarkt i morkaka sist jeg var gravid, og det ble merket ved at babyen ikke vokste de siste 5-6 ukene. Jeg har snakket med både jordmor og gynekolog om det er større sjanse for å få det igjen,men det skal det visstnok ikke være. Det er i det hele sjeldent at man har det, så fremst man ikke røyker masse eller evt bor i en by med mye forurensing f.eks (har jeg fått beskjed om). For å ha sagt det, ikke røyker jeg,og jeg bor i en liten by med 10000 innbyggere......Så det kan være andre årsaker til et ogsø,men det vet jeg ikke hva er. I dette svangerskapet følges jeg opp med ultralyd hver mnd, og nå de siste månedene skal jeg inn hver 14.dag for å sjekke at veksten ikke stagnerer slik som sist.. Hvis det gjør det etter uke 34 blir babyen tatt ut av magen, for da har den det bedre her.. Lykke til og hold oss oppdatert om hva som skjer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå