Gå til innhold

Når setter dere fram nissene og den andre julepynten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kun hengt opp stjerna jeg.. Og adventstaken min finner jeg ikke noen steder..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hengt opp stjernene og satt fram adventstakene..Og satt fram masse engler og et par nisser=)

Resten kommer lille julaften!

Skrevet

Tok frem alt i går. Bare juletreet som mangler, men det pyntes lillejulaften. Syns jula blir så kort, hvis jeg bare har juleting fremme 1 uke. Koselig med julepynt hele desember. :)

Skrevet

Hehe.. Ok.. skjønner.. Jeg har såååå lyst å ta fram nissene mine og sånn.. Men vet ikke helt om det er litt for tidelig enda..:S

Skrevet

Tja... vanligvis kommer advenststaken og noen lilla løpere opp i dag (første søndag i advent). Men så har jeg ikke kjøpt lilla lys for jeg glemte det (fortrengte det?) så vi har vel en forsinket lysetenning og advventspynting i morgen.

Julepynten kommer opp 23. desember og ryker ned igjen 1. januar.

Skrevet

julestjerna og adventstaken er i vinduet og alle nisser og engler og røde duker og gardiner er fremme her :) adventstaken har røde lys også, da jeg ikke liker den lilla adventsfargen. for meg er hele desember jul, og i år skal vi ha juletre for første gang, det kommer opp om to uker :)

så tar jeg alt ned med glede 1. januar :)

Skrevet

Jeg har pyntet alt i går og i dag jeg:) elsker julen og har alltid pynten oppe hele desember:)

Skrevet

Har kun hengt opp julestjerne, kalendere, adventstake, og sånn 7stakegreie.

Krans på døren, duker, div pynt og julegardiner henger jeg opp siste helgen før jul.. Eller fredagen der tenkte jeg.. :)

Skrevet

Jeg pynter ikke til jul før på lillejulaften. Henger opp stjerne og pynter med lilla duker og lys, men julepynten venter jeg med. Litt av sjarmen at barna står opp til et julepyntet hus på julaften. Eier ikke en eneste nisse, men har engler som skal frem:) For min del er det å lage oppsatser og pynte med blomster det som virkelig får meg i julestemning.

Skrevet

Stjerna, adventstake, kalender og muligens et par røde hjerter e.l kommer opp i dag. Resten får vente til lille julaften :)

Skrevet

Lillejulaften :)

Skrevet

På kvelden på lillejulaften.

Har adventsstjerne i vinduet, men julepynten får vente til det faktisk er jul og ikke advent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...