Blomsterenglene Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Har kun hengt opp stjerna jeg.. Og adventstaken min finner jeg ikke noen steder..
celodi Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Jeg har hengt opp stjernene og satt fram adventstakene..Og satt fram masse engler og et par nisser=) Resten kommer lille julaften!
Gjest Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Tok frem alt i går. Bare juletreet som mangler, men det pyntes lillejulaften. Syns jula blir så kort, hvis jeg bare har juleting fremme 1 uke. Koselig med julepynt hele desember.
Blomsterenglene Skrevet 30. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2008 Hehe.. Ok.. skjønner.. Jeg har såååå lyst å ta fram nissene mine og sånn.. Men vet ikke helt om det er litt for tidelig enda..:S
Gjest Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Tja... vanligvis kommer advenststaken og noen lilla løpere opp i dag (første søndag i advent). Men så har jeg ikke kjøpt lilla lys for jeg glemte det (fortrengte det?) så vi har vel en forsinket lysetenning og advventspynting i morgen. Julepynten kommer opp 23. desember og ryker ned igjen 1. januar.
Gjest Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 julestjerna og adventstaken er i vinduet og alle nisser og engler og røde duker og gardiner er fremme her adventstaken har røde lys også, da jeg ikke liker den lilla adventsfargen. for meg er hele desember jul, og i år skal vi ha juletre for første gang, det kommer opp om to uker så tar jeg alt ned med glede 1. januar
Soleie m/3 gull :) Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 Jeg har pyntet alt i går og i dag jeg:) elsker julen og har alltid pynten oppe hele desember:)
*Andreapus* Skrevet 30. november 2008 #8 Skrevet 30. november 2008 Har kun hengt opp julestjerne, kalendere, adventstake, og sånn 7stakegreie. Krans på døren, duker, div pynt og julegardiner henger jeg opp siste helgen før jul.. Eller fredagen der tenkte jeg..
erteposen + 4 Skrevet 30. november 2008 #9 Skrevet 30. november 2008 Jeg pynter ikke til jul før på lillejulaften. Henger opp stjerne og pynter med lilla duker og lys, men julepynten venter jeg med. Litt av sjarmen at barna står opp til et julepyntet hus på julaften. Eier ikke en eneste nisse, men har engler som skal frem:) For min del er det å lage oppsatser og pynte med blomster det som virkelig får meg i julestemning.
ifie Skrevet 30. november 2008 #10 Skrevet 30. november 2008 Stjerna, adventstake, kalender og muligens et par røde hjerter e.l kommer opp i dag. Resten får vente til lille julaften
Økologisk_knekkebrød Skrevet 30. november 2008 #12 Skrevet 30. november 2008 På kvelden på lillejulaften. Har adventsstjerne i vinduet, men julepynten får vente til det faktisk er jul og ikke advent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå