Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Da han våkna idag hadde han noe svart i øret, noe som helt sikkert er strøknet blod.. bare litt, men det er likevel litt ekkelt syns jeg. Er vel ikke normalt det??
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Ingen?? Kan noen være så snill å legge ut tråden på skravle for meg da?
rampete robin Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Dersom trommehinna sprekker ved ørebetennelse, så kan det komme litt blod.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Ja vet det, men han har jo ikke vist noen tegn på ørebetennelse heller.... har virket frisk og rask iallefall. Så det er ikke noe farlig mener du?
rampete robin Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Det kan ikke jeg svare på, men så lenge de virker friske og raske så pleier de jo å ha det bra :-) Pleier å gjøre vondt når trommehinna sprekker, men så er alt bra igjen. Mine har ikke hatt vondt ved ørebetennelse heller, kun når hinna sprekker. Snakk med helsestasjonen i morgen hvis du er bekymret :-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 Takk for at du beroliger meg Googlet "blod i øret på baby" men fikk ikke opp noe som helst, så da ble jeg enda mer bekymra.. hehe. Når jeg tenker meg om har han gnidd seg på ørene når han har vært trøtt eller sint de siste dagene, men trodde det bare var normalt på samme måte som han gnir seg i øynene og på nesa.. men kanskje han har hatt litt vondt da. Virker ikke som han plages, så da bare ser jeg det an TUSEN TAKK!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #9 Skrevet 30. november 2008 Kikka etter et klor, men så ingenting.. så jeg tror ikke det. Han har gjort det tidligere, men da har jeg sett et rift... så ut som en dråpe størknet blod bare. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå