Gå til innhold

Flere som vil sjekke nakkefold på UL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å bestille meg en UL-time for å sjekke nakkefold.

Blir vel uke 11 eller 12. Når skal dere evnt sjekke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg oxo har lyat til det,hvor skal du ha time?

Skrevet

Skal på ultralyd når jeg er 12+1.

Her jeg bor så er dette første ordinære ultralyd og da sjekker de automatisk nakkefold.

Skrevet

Oi du bor hen da? I Oslo er det i uke 18 og jeg er snart 36 år og ønsket sjekke div men fikk nei,så jeg tenker ta privat UL og håper man kan få sjekket nakke der...Noen som vet?

Skrevet

Jeg skal se om jeg kan få en time hos gynekolog Anne Stensløkken på Balder-Klinikken her i Oslo. Jeg var på 3d UL der med første barn, og likte henne veldig godt.

http://www.balder-klinikken.no/

Skrevet

Sjekker hun alt hun kan da eller?

Skrevet

Forrige gang var jeg på tidlig ul på majorstuaklinikken (privat) og de sjekker alt, denne gangen skal jeg i uke 13 hos gynekologen - vet ikke hva hun sjekker enda..

Skrevet

Ja, hun på Balder-klinikken er flink :) og sjekker alt. Hun vil videresende deg om hun oppdager noe.

Skrevet

Jeg vil også gjekke det...skal på første ul i uke 9 og skal bestile ny privat ul i uke 12 hvis alt ser greit ut...mistet i uke 6-7 i juli så er litt nervøs på denne ul'en.

Skrevet

Noen som vet hvor lang ventetid det er hos gynekolog på Balder Klinikken? Og hva det koster for timen?

Skrevet

Er i uke 12 i morgen, skal til første legetime da.

Har UL i uke 13+3 for å sjekke nakkefold, skal ta blodprøve 4-5 dager før det for å sjekke event kromosom eller hjertefeil.

Blir 40 rundt fødsel, er min 3:)

Skrevet

Blir 36 i feb så får ikke noen tester,så jeg tenker iallefall sjekke nakkefolden privat..

Skrevet

Fikk beskjed av fastlegen min, at om jeg ville ha privat UL så måtte jeg ut med 1000kr... Litt surt nå rett før jul, men det er vel verdt det.

Skrevet

hei har hatt en ma før i uke 9 og når jeg ble gravid forje gang henviste min fastlege meg til ekstra ultralyd i uke 6 måtte bare betale 200 kr gangen

hadde ett fint svanger skap men når jeg ble gravid denne gangen henviste min fastleg meg igjenn for og sjekke att alt stod bra til

så du kan be din fastlege om henvisning til ultralyd så trenger du ikke å betale så mye som du vill hos en privat

Skrevet

Når dere drar på ultralyd for å spesifikt sjekke nakkefold - er det fordi dere planlegger abort dersom det finnes tegn på Downs?

Skrevet

for min del er det mer for å kunne slappe av ikke måtte tenke på det i 9 mnd få en viss peil på om alt er bra liksom.,vite at det er liv og at alt ser bra eller ikke ut.. ikke for å ta abort,men er det alvorlige feil ønsker jeg vite det,så evt ta stilling. eller om det skulle være dødt slippe gå til uke 18 så bli lei meg.. jeg er jo 36 i februar og alene og ønsker vite mer hva jeg evt går til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...