Gå til innhold

spørsmål ang lange sykluser.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg testet positivt på dag 60 med min sønn, fra tidliere har jeg lært at dersom man har veldi lange sykluser så har man ikke eggløsning...

for 2 mnd siden tok jeg ut hormonspiralen min og vi prøver å få nr 2,

jeg er nå på dag 41 i syklusen og har bare negative tester,

jeg bruker i tillegg babycomp og temper hver morgen og 2 dager på rad nå har tempen vært mye høyere enn vanlig, jeg tror kanskje det tyder på at jeg har hatt eggløsning nå,...

men spørsmålet mitt er, er dette mulig? kan det være at jeg er et slikt sært tilfelle som faktisk har så lange sykluser og likevel har eggløsning, jeg har jo et levende bevis på at det faktisk var sånn forrige gang =)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet? :/

Skrevet

Jeg har syklus på mer enn 40 dager og tester knallpositivt med el-tester i hvert fall.

Tror ikke det finnes noen fasit på det.

Skrevet

Tror ikke det er noen regel som sier at man helt sikkert ikke har eggløsning når man har lange sykluser. Jeg har nå i alle fall blitt gravid før med lang syklus, så da må det jo ha vært en eggløsning. Den gangen hadde jeg en sykluser på ca 50-80 dager.

Trodde egentlig at det var vanlig å ha eggløsning selv om syklusen var lang, jeg. Trodde TR var tegn på at EL har vært, uavhengig av lengde på syklus (selv om dette sikkert ikke er en absolutt regel).

For øvrig er jeg nå snart på dag 100 i denne syklusen. Venter og venter....... Sukk.

Skrevet

Jeg har lange sykluser, alt fra 40-60 dager, noen ganger enda lengre. Jeg fikk EL engang på dag 60 (syklusen var dermed 74 dager). Dette var før jeg ble prøver, men jeg kartla syklusen og kjenner alltid EL-smerter, så da vet jeg når det er. Jeg kjenner noen som fikk EL på dag 106 og fikk en frisk baby ut av det! Jeg har lange sykluser og har aldri hatt en syklus uten EL. Så jeg mener at det er en myte at de fleste lange sykluser er uten EL. Det er bare noe de sier uten å vite nok om det mener jeg da!

Skrevet

åhhh så godt å høre =)=) da er det vel håp for meg, spennende å se fremover no altså, ønsker alle dere andre masse lykke til, og håper spiren sitter snart for oss alle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...