White*Angel Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Negativ. 2 dager til ikm.. Løpet er kjørt:(
atsjo Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Løpet er ikke kjørt før mensen kommer. Håper det klaffer, ser dere har prøvd en stund;/ Har du noen symptom denne gang?
Gjest Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Løpet er ikke kjørt som hun over skriver. Du har ikke fått mensen enda. Da jeg teste på ikm med min første fikk jeg kjempesvak cb test. Digiraltesten sto det gravid på.....var å fikk sjekket hcg verdien i blodet den dagen og den var på 74...ikke spesielt høyt....men jeg var gravid og resultatet ble en flott gutt som sitter ved bena mine. Hvis tana ikke kommer vent gjerne noen dager til før du tester for det var først da jeg fikk knall blå test!!
White*Angel Skrevet 30. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2008 Eneste symtomet jeg har hatt er kvalme. Brekker meg stadig når jeg er på jobb. Jobber visst nok på et sykehjem, men jeg har aldri reagert på bæsj lukt før:p Har hatt influensa over 14 dager nå da, også under EL Har prøvd en stund nå ja, og er dønn lei! Men det er spådd at jeg skal bli gravid innen 2009 da. Og da er jo siste frist mars. Hun sier jeg ikke finne EL, men føler jeg finner den hele tiden jeg. Jeg har en utrolig stabil syklus til at jeg ikke går på noe prevensjon, kommer på dagen jeg skal ha. Kontroll streken kom med en gang på billigstrimla. Å.. Enn om det kunne ha klaffet!
Gjest Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Har selv vært der du er...ikke gi opp vennen! Kvalme og at du er overfølsom på lukter er jo ett positivt tegn og at mensen uteblir. Ikke let etter tegnene da blir du sprø..... Hvem har sagt at du har vanskelig for å finne EL ei spådame?....enden bruker du CB sine eller så gjør du som oss...su vet omtrent nar du har mensen og EL den kommer ca 14 dager før 1 mens dag. På din 5 cd dag kan din mann tømme seg og fra cd 10 har dere sex hver 3.dag også legger du inn litt godt slingringsmonn på slutten. Det klaffet for oss første gang...noen ganger krever det tid, men da er det alltid sæd tilstedet om egget skulle dukke opp. sæd lever jo mellom 3-5 døgn i opptimale forhold,
Kjærlighet <3 Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Hei! Når ble gravid med nummer to, hadde jeg ingen symptomer så tidlig. Testet negativt på ikm dagen og positivt fem dager etter :-D Så løpet er ikke kjørt enda! *KLEM*
White*Angel Skrevet 30. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2008 Gått og få litt oppmuntring jenter:) Tok en test i sta, og det var en ultratynn skyggestrek der, men ikke på de jeg tok etterpå.
White*Angel Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. desember 2008 negativ i dag. 1 dag til ikm.
Sivalur Skrevet 1. desember 2008 #10 Skrevet 1. desember 2008 Sånn skyggestrek tror jeg bare er en strek som er på testen uansett.. dessverre... Sier som de andre at løpet er jo ikke kjørt før tr kommer, meeen ville nok ikke vært så veldig håpefull i ditt sted nå, etter to negative tester. Men man vet jo aldri! Hvis ikke blir det en aktiv desember...
White*Angel Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. desember 2008 4 negative tester faktisk! Men jeg som trodde det klaffet denne pp:( Jaja... I julen blir det nok lite tid til sengekos dessverre.. Får prøve i januar da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå