Gå til innhold

Noen som vil bli kjent med oss? (Trøndelag)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten familie bestående av mor (29) og to barn på 3 og 6 år ønsker å utvide nettverket sitt. Mor jobber fullt og begge barna går i barnehage. Vi er aktive og liker oss godt ute, vi er sosiale og trives godt sammen med andre små og store:-) Etter at vi flytta og jeg ble alene med barna har det sosiale nettverket vårt krympa betraktelig, derfor denne "annonsen". Vi har lyst til å bli kjent med andre familier med barn på noenlunde samme alder...noen vi kan finne på ting sammen med i helgene, og kanskje en ettermiddag også...

Flere som har lyst til å utvide nettverket sitt?

Vi bor på sørsida av trondheim

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor også på sør siden av trondheim, ca 20 min utenfor byen. Her i familien er det mor og far begge 28 år. Og en gutt som blir 4 år på nyåret. Bodd her i noen år, men kjenner ikke så veldig mange.. Alltid kjekt å bli kjent med flere.

• 1 måned senere...
Skrevet

Heisann,

Måtte lete meg litt tilbake... :-) Er ikke så ofte her inne, men husker at jeg så et innlegg for en stund siden som jeg hadde tenkt å svare på...

:-) Kjente meg nemlig igjen i det du skrev. Etter mange år på et langt studie flytta mange venner fra byen, og vennekretsen krympa betraktelig. Jeg og pappan flytta fra hverandre for 3 år siden, og med travel jobb og to aktive barn er det ikke så mye tid igjen til å komme i kontakt med nye folk. Er selv innflytter til Trondheim og har heller ikke familie i byen. Eldstemann går nå i 3. klasse og lillebror skal begynne i første til høsten. Vi er aktive og sosiale, mye ute i skog og mark, men bor sentralt og liker også byen med kultur og cafeer (ja mest mor som liker det, dessverre ikke tid til å oppsøke det så ofte... :-))De fleste jeg kjenner i byen er "lykkelig gift" og har barn som er mindre enn mine. Har ingen "alenemor"-venner, og savner egentlig kontakten m noen i samme situasjon, både som vi kan være sammen med MED unger, men også noen å finne på ting sammen m i barnefrie helger...

Vet ikke om du ser dette i og med at det er så lenge siden du skrev innlegget, men ta gjerne kontakt på mail -så kan vi treffes og se om "kjemien" stemmer... :-)

[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...