Gå til innhold

velling evt grøt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 3,5 mnd og han våkner annen hver time om natta for mat.

Før sov han mellom 4-6 timer, men det er en stund siden nå ja. I natt var det annen hver time fra han la seg kl ni og stod opp kl ni.

er så trøtt og sliten.

Jeg har melk så trur ikke det er derfor..Så jeg håper det blir bedre med grøt evt velling.

Kan man gi velling til en på 3,5 mnd? Altså en flakse med mme pluss litt grøtpulver oppi for å mette litt? Er det like hardt for tarmene?

Å gi en flaske MME på kvelden er ikke så lett heller..han er ikke så glad i det. Men om jeg har litt grøtpulver oppi så kanskje han liker det bedre da?

Jenta mi var også sånn..sov godt om natten men så begynte hun å våkne hele tiden for mat. Hun var straks 4 mnd , så jeg begynte med litt grøt på kvelden og da sov hun som før igjenn. For hun trengte noe mere enn bare melk rett og slett.

Så trur kanskje det er tilfelle med han her også..men er enda 2 uker til han blir 4 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eldste her var sånn som jenta di... sov hele natta (6-7 timer) uten mat til han var nesten 4 mnd, da begynte han å skulle ha pupp annen hver time plutselig.. så da begynte jeg med smaksprøver av grøt jeg... han fikk et par teskjeer på kvelden og sov natten igjennom igjen.

på yngste vår så funka det ikke.. hun sov ikke bedre fordet...

men for all del! jeg ville prøvd var jeg deg!

Skrevet

Så lenge han er født til termin, og har vokst og utviklet seg vanlig tror jeg ikke de to ukene har så mye å si. Men for å være på den sikre siden kan du jo bare vente til i morgen og ta en tlf bort ti helsestasjonen å høre?!

Skrevet

han er født 10 dager før. var 4055g og 52 cm allerede da..så født til terminen er han ikke da..

Har uansett ikke noe grøt å gi idag uansett..må evt kjøpe det da.

Skrevet

Skal selv kjøpe grøt imorgen og gi vesla det for første gang litt smak ut på dagen.

Når jeg er vant til å sove natten igjennom så er selv det å bli vekt for nattmat to ganger ille. I tilegg så legger hun litt lite på seg.

Men hun blir 4 mnd om 5 dager da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...