Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal vi feire bursdag :-) Stesønnen min har blitt 8 år!! I går baka jeg marsipankake, bløtkake, serinakaker og laget gelé. I dag skal jeg bake sjokoladekake :-) Også må jeg få skrevet på dåpskort og julekort.

I ettermiddag får vi vel tenne det første lyset på adventsstaken :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen planer for formiddagen, skal vel snart spise en god frokost, kanskje koke et par egg og skikkelig kose oss.

Jeg ble overtalt til å komme på jobb i ettermiddag, bare 3 timer da, så jeg svarte ja. Skal ta med meg beboeren og samboern og ungene mine så skal vi dra å se på når julegrana blir tennt, og gå noen runder rundt tenker jeg.

Vet ikke hva vi skal i ettermiddag, sikkert ikke så mye. Tenne advents lyset.

Skrevet

Vi skal ha svigers på kaffe og feire mannens bursdag, så skal de sitte barnevakt mens mannen og jeg er på konsert i Domkirka og hører Messias av Handel:)) Gleder meg!

Skrevet

Her står et stort lammelår i ovnen og koser seg. Mannen har støvsugd og vasket gulvene. Men jeg har ordnet det som skal ordnes til middagen. Får middagsbesøk om noen timer. Så det blir kjempe koselig. Ellers så skal vi tenne et lys i adventsstaken og bare kose oss. Når sønnen er i seng skal jeg henge på gavene på kalenderen, slik at den er klar til i mårra.

Skrevet

Her skal vi også feire bursdag:) Har ikke bakt en kake til idag. Hadde jo dåp sist søndag og da tok vi bare og frøs alle restene, så de tok vi opp idag så det blir maten idag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...