♥♥mortil4♥♥ Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Jeg rakk det! Målet var å få vasket det skikkelig, og renset ut av skapene, til 1 advent. Og den som sto i går kveld, og skuret rent, var meg =)) Gubben er i Berlin på julebord, og jeg er hjemme med ungene, så da kunne jeg like godt bruke kvelden på vasking..hehe.. Så nå kan jeg starte julebaksten ;o) (dette var egentlig bare et skryteinnlegg sorry... ;o)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 30. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2008 Åh, jada =) Kommer springende med tørkle på hodet, og kluten i høgste hogg Hehe... Tusen takk for skrøyt challaballa - var i grunn det jeg var ute etter, siden mannen min ikke er hjemme, og kan si jeg er flink...hehe.. o",)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 da kan jeg skryte av både deg og meg... har tatt steikovnen nå, så da er det bare kjøleskapet igjen...)
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Å, heldige deg!!! Det henger over meg det kjøkkenet altså Men jeg har tatt alle vinduene da! Ikke så værst bare det;)
fox`y Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 å korr heldig du e. har tatt halve kjøkkenet bare æ,men får itj t å ta resten for guttan surre sånn rundt fotan på mæ.. gubben e i amsterdam i 14 daga t, men neste helg ska æ ta en svingom me vaskefilla mi:) vægge å alt må jo vaskes ned. kos deg i dag da:)
wirre;o) Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 ..jeg tror du har vasket feil kjøkken! Det var mitt kjøkken du snakket om, ikke sant? Bare skryt du, du har all grunn til det. Jeg har hvitt kjøkken egentlig, men nå synes det å skinne noe i gulgrått.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 30. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2008 Hehe, ja er det ikke rart de skifter farge?? Har hatt det hengende over meg i flere uker nå, så det var deilig å få tatt det. Er bare det å komme i gang, som er så vanskelig. Skal henge opp julegardinene i kjøkkenet og - må bare finne de først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå