Gjest Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Jeg har bestilt fotobok, dåpskort, julekort og kaffekopper. Jeg ble kjempefornøyd! Så gøy å lage (ikke albumet, for jeg strevde fælt hehe) og så bra resultat! Billig er det også! :-)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Så fint å høre Bestilte selv julekort derfra igår, og venter nå spent på resultatet. Har tidligere bruk elkjop.no og vært kjempefornøyd. Men så var det så vanskelig å få til bilde med alle 3 barna på, så da gikk jeg heller for et kort med 3 bilder på, og det fant jeg bare på nfoto. Så nå venter jeg som sagt spent ...
Korse76♥ Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Jeg er også fornøyd med nfoto! Bestiltejjulekort og forstørrelser og bilde på lerret som julegaver. Billig og bra!
NoDoubt Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Da har jeg og bestilt derfra. Julekort med 3 bilder på:-)
venter bolle nr 2 Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 jeg har også bestilt fra de. Håper de kommer i dag, godt å høre at mange er så fornøyd=) gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå