Gå til innhold

Kjenner puls i magen. Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter fødselen har jeg kjent pulsen veldig godt rundt og over navlen. Ikke hele tiden, men noen ganger. Jeg fødte vaginalt og alt gikk bra, bortsett fra at jeg måtte fjerne morkaken manuelt.

Har aldri kjent dette før.

Takker for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid hatt sterk magepuls (så langt tilbake som jeg kan huske). Når jeg ligger på ryggen ser man at magen "dunker".

Så tror du kan slå deg til ro med at alt er i orden :)

Skrevet

Ok, fint! :-) Det ligger sikkert litt mer hulter til bulter i magen etter at snuppa har ligget der å sparket og presset :-P

Skrevet

Jeg kan også kjenne det av og til, andre steder i kroppen også. Kan til og med se at hjertet slå utenpå genseren.

Skrevet

Du, jeg vil ikke gjøre deg urolig, men jeg ville sjekket dette med legen. Det er noe annet om man alltid har følt pusten slik enn om det har oppstått nå. Men du har sikkert rett i at du er litt ommøblert etter svangerskap/fødsel :)

Skrevet

Ja, jeg skulle snakket med ham uansett. For jeg er ofte kvalm og har en del magesmerter (har satt inn hormonspiral så det kan være den...). Målte også blodtrykket på svigerfars blodtrykksmåler....110 over 60. Er ikke det lite? Vet ikke om den er til å stole på da men.....

Jeg får hoppe litt på trampoline slik at jeg får ommøblert på nytt hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...