D.Duck Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Da jeg var her inne forrige gang (ved forrige graviditet), og jeg logget meg inn på Min Side, fikk jeg opp beskjeden: "God morgen, navnet mitt, det er i dag dato, og så hvilke uke jeg nå var i. Den siste biten med uke nr. savner jeg! Jeg har vært inne på profilen min og skrevet når terminen er, så jeg har gitt den ifoen. Noen som vet?
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Trykk på Din Egen Side i kolonnen til venstre
D.Duck Skrevet 30. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2008 Ja, det gjør jeg og der får jeg kun opp hvilken dato det er, ikke hvilken uke jeg har kommet til. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å få opp denne infoen også?
anita32 Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 du sier... "hvilken uke jeg har kommet til"... Var det ikke det du spurte om da? Står jo der det....
Mumriken 09 + maibebis 12 Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Kommer opp hos meg... Sikker på at du har krysset av for at du er gravid, rett ved der du fyller ut terminen?
Gjest Sauen - preggers Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 Det er ikke alltid det blir lagret når du legger inn at du er gravid. Jeg får opp hvilken uke jeg er i, og har ikke gjort annet enn å registrere at jeg er gravid og når termin er...
D.Duck Skrevet 30. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2008 Takk for respons alle sammen. Svaret på mysteriet var (rødmer) at jeg ikke hadde satt termin til 05.08.09, men 05.08.08, altså et år for tidlig... Så nå har jeg alt på stell her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå