Gå til innhold

Hvor mye betalte dere for barnefotografering og for bildene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte til en fotograf og hørte, da var prisen 1600,- kr. Så kunne han fortelle meg at prisen per bilde jeg ville ha etterpå var fra kr 400,-! Det var for et 14x18 bilde. Jeg hadde tenkt å gi litt større bilder i julegave til flere, men tror jeg må droppe det ja. Er det virkelig så dyrt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betalte 900,- for fotografering inkl. en cd med alle bildene (38 stk) på. Så betalte jeg 630,- for album med 8 små bilder som jeg plukket ut selv. Og så kostet det 295,- for 20*25 forstørrelse. Synes det var helt greie priser i forhold til mange andre fotografer, og er superfornøyd med resultatene.

Skrevet

Mitt første portrett med søskenfotografering kostet 600,-. Får da 3 stk bilder str 10x12. -forstørring 14x18 er 200,- og 20x25 er 400,- Synes dine priser var veldig dyre...

Skrevet

Betalte 400 for fotograferingen.

Og album med bilder

500 for 8 bilder

600 for 10

700 for 12

800 for 14

900 for 16.

og forstørringe varierte fra 450 og oppover.

Skrevet

Jeg betalte vel nesten 2000 for fotografering og et album med 15 bilder.

Skrevet

En venninne fotograferte barna sine nå, og jeg fikk sjokk når hun fortalte hva det kostet! 1900 bare for å ta bildene, 1500 egentlig men da hun ville ha bilde av barna alene også ble det 400 ekstra. Så tenkte hun at hun ville gi et stort bilde (40x40) til besteforeldrene til jul..... 3000,-!!!! Det er helt sykt jo Det koster vel fotografen en tier eller noe å fremkalle bildet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...