Libido- Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Mannen er på vei hjem fra julebord.. Så da sitter jeg like gjerne oppe til han kommer. Liker ikke å legge meg alene =) Hvorfor sitter du oppe?
QueenIce Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 "Mannen" min snorker så fælt at det ikke er mulig å få sove:p Sofan har blitt min beste venn,hehe.
<3katie<3 Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Jeg er på jobb ) Og ser på snøen som faller...
Libido- Skrevet 30. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2008 hehe huff da. Snorking er pyton å høre på! Jeg er den lykkelige eier av en snorkfri mann =) Har han prøvd de nesesprayene som er så populære da? ikke at jeg skjønner hvordan litt "vann" skal hjelpe mot et mannejordskjelv ;-)
QueenIce Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Han har vel egentlig prøvd det meste. Plaster,spray +++. Så da bestemte jeg at han skulle ta seg en tur til legen hehe,heldigvis ikke lenge til:p
Julimams Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 Gubben er ute med gutta fra jobben.. Har ringt og mast og han kommer hjem straks=)
Gjest Skrevet 30. november 2008 #10 Skrevet 30. november 2008 Jeg er våken fordi babyen (6 uker gammel, ville ha mat klokka 3). Etterpå kom ungdomsguttene til mannen min hjem og slamret med dører så jeg våknet igjen. Så tenkte jeg på at det var 14 dager siden sex og at mannen min har tatt av seg gifteringen (det hører med at han klødde av den og jobber på sykehus der han må vaske seg ofte, men likevel...) Ble først sint, siden jeg er ganske sliten, men siden vi er flere natteravner, hjelper det på humøret! Eller er det bare meg igjen....? Kan vi klage på menn sammen eller andre ting:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå