nickoline og supermann Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Er de like gode som reima eller er de bedre, dårligere... eller har du noen andre forslag. har bla to forskellige typer reimavotter.... sånn passe fornøyd. Votter er vanskelig til de små. ha er 2 år og 8 mnd snart
Libido- Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Knall fornøyd! Har ikke prøvd andre kjente eller dyre merker. Ble anbefalt hestra av mange her inne, så da kjøpte jeg de. Har ikke hatt behov for å prøve annet =) Guttungen har hatt de siden han var 1 år.
nickoline og supermann Skrevet 30. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2008 vanskelig å få votter til å sitte... de gamle reima er bedre enn de nye synes jeg. Men har et par name it som sitter like bra. Om de er varmere eller blir fortere våte har jeg ingen formening om - tror det er same same... -kids tum eller kids whool?
Libido- Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Synes hestra sine sitter kjempe godt. For de er så trange rundt håndleddet. Glidelåsen går langt ned på tommelen slik at de kan åpnes veldig mye.
nickoline og supermann Skrevet 30. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2008 da skal jeg prøve er det forskjelle på tum og whool typen
Ksenia & Anjem Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 vel..reima vottene synes jeg er pyton..hestra ser kjempefine ut, men synes de var dyre..vi har noen fra hm som er kjempefine.,ligner hestra. de har glidelås helt ned på siden av votten..kjempefine og mye billigere..mener de koster 59 kroner
Gjest Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 Til de aller minste barna synes jeg at Primaloft vottene er best. De er veldig myke og lette å få grep om ting med.... men, de er ikke like varme som ullvotten. Vi kjøpte wool votten til Hestra når jenta vår var 3 år. Hun har alltid vært veldig glad i de vottene. Hun er aldri(!!) kald på hendene lenger. Dessuten sitter votten godt på hånda siden den er såpass tett rundt håndleddet. Super vott, og vel verdt pengene sine )
Skravlemamman Skrevet 30. november 2008 #8 Skrevet 30. november 2008 Fornøyd:-)..., men fornøyd med de vi har fra reima også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå