Gå til innhold

Hmmm hvorfor stopper det bare opp hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå hatt rier flere ganger,men de bare stopper opp når jeg legger meg for å sove,for å hvile til fødselen..så våkner jeg opp så er de nesten helt borte så forsvinner de helt.. hvorfor gjør de det?? noen som har tips for hvordan jeg skal kunne få de til å ta seg opp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sitter her selv med rier, men de er for sjeldne til å dra til føden.. de har dessuten begynnt å dabbe av nå:( håperhåper de fortsetter.. kanskje jeg ikke tørr gå å legge meg?? :S

Skrevet

Ja, si det du! Jeg fikk skikkelige rier i går, men de dabbet av og forsvant helt de også. Jeg gidder ikke løpe i trapper eller ha sex etc. for å fremskynde mer, nå får hun bare komme når hun kommer! Men du kan jo prøve å stimulere brystvortene, kan hende det funker for deg! En venninne hadde prøvd det mens hun hadde rier (fordi hun var redd det skulle gi seg), og hun fikk en skikkelig voooond rie av det.

Lykke til! (Og si fra hvis du finner ut av noe som funker...:-)

Skrevet

Samme her!!! Hadde skikkelige vonde rier i går, men de ga seg da jeg la meg... Jaja, den kommer når den kommer uansett, tenker jeg!

Skrevet

Jeg også er møkka lei av at det stopper opp!!

Prøvde til og med sex igår,men det funket ikke i det hele tatt. (og jeg som føler meg såååå deilig for tiden..hehe..)

Skrevet

samme her, har hatt rier de siste netttene nå og kynnere på dagen, men gir seg etter en stund.. i natt var det rolig, så i ag mårres tok vi oss en sengevals så får vi se;) hehe kanskje det tr seg opp nå.. kjenner meg klar nå:P

Skrevet

hvor mange dager har dere igjen til termin når dette begynner å skje? her er det 10 dager igjen, og jeg merker ingenting :S

Skrevet

10 dager igjen her også. Men fødte 6 dager før sist også, så jeg regner med mer action snart....

Skrevet

har 13 dager igjen faktisk..

de dabbet av i natt/morrest, var borte i noen timer.

i 17-18 tiden tok de seg litt opp igjen, og er der ennå.. skal inn til sjekk når sambo kommer hjem (håper det er snart).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...