Stine-mora Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Jeg fikk bekjed om at hodet var festet for ca.14dager siden... Hun hadde da festet seg slik at hun lå med ryggen på min venstre side. Men så merket jeg at hun hadde snudd seg, å lå med ryggen på min høyre side etter noen dager.. Så jeg var sikker på at hun hadde "løsnet" igjen! Men da jeg var hos jm denne uka var hun fremdeles festet. "Hun sitter bom fast", sa jordmor.. :-P Og hun mente at hun hadde boret seg enda lengre ned i bekkenet nå enn sist.. MEN, jeg har fremdels spark litt over alt, og noen ganger er ryggen hennes på min høyre, og andre ganger på min venstre.... hehe, skjønner ikke helt hvordan de får det til.. :-P Flere som har det slik???
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Snuppa mi har også vært festet en stund, både jordmor og lege forsikret meg om at hun ikke kom til å snu seg mer, men jeg tror de kan snu seg rundt som en slags skrue fordi (ehmmm, hvis du skjønner). Som en slags ugle, kan bevege kroppen, mens hodet er på en plass..hehe. Min hadde lagt seg akkurat om din, men kjenner litt dunk her og der fordi....og noen ganger skyter hun rompa rett opp i været, ganske morsomt!
Mia og gullgutten! Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Bebis som er festet kan snurre rundt der inne, men vil ikke flytte hodet fra bekkenet. Som Mahari81 sier som en skrue. For selv om hodet er festet så sitter det ikke fast. Bebisen skal jo ut til slutt. Var ihvertfall slik JM forklarte det til meg.
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 At hodet er "festet" betyr ikke at det er festet... det betyr at hodet har sunket ned i bekkenet. Rundt sin egen akse kan barnet allikevel gå, det skal jo rotere gjennom bekkenet når det blir født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå