Patetica fåkksi Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 hvis tilstedeværelse gjør meg så utrolig sur og meggete! Det er helt utrolig, det er som en stor svart sky som kommer helt brått, og når vedkomne ikke er tilstede lengre kommer sola og jeg blir blid (til den grad Balooa kan kalles blid) på null komma niks! Ikke bare det, men det er som om jeg får bustesveis og mørke ringer under øya, nedsatt allmenntilstand og dårlig ånde i samme slengen. HVER gang! Er jeg den eneste som er sånn?
KaMa Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Den eneste som kan bli påvirket av andres tilstedeværelse? Den eneste med bustesveis og mørke ringer under øya, nedsatt allmenntilstand og dårlig ånde? Er det egentlig et menneske det er snakk om? Jeg blir sånn når jeg er pms. Men jeg kaller ikke det en person. Ikke enda i hvert fall.
Patetica fåkksi Skrevet 29. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2008 Nei, om jeg er den eneste som til de grader blir så ekstremt påvirka kun pga. én persons tilstedeværelse. Jeg blir rett og slett møkkasur, syns alt er negativt.
KaMa Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Nei, det tror jeg nok ikke. Det finnes folk som jeg har reagert på også opp gjennom tidene.. Men vet du hvorfor du blir så påvirka da?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 det høres ut som den ene personen er en baby du har ansvaret for med soveproblemer.... hehe
KaMa Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 Aaaaah, det hørtes langt mer logisk ut enn alt jeg har snekret sammen i hodet mitt til nå.. Jeg er trøtt. Overtrøtt. Og bør legge meg..
Patetica fåkksi Skrevet 29. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2008 Nei guri, det er en godt voksen, for ikke å si gammel mann. Jeg tror jeg blir sånn fordi kommunikasjonen er ikke-eksisterende, da jeg ikke takler å snakke med folk som ikke hører, som alltid veit best og som i tillegg snakker så mye piss. Eksempler; Han veit alt om graviditet og fødsel, han veit mer enn deg. (Merk; han nekta å være tilstede da hans barn ble født for 40 år siden. "Hvem vil SE noe sånt?!" ) Han har bodd i et land i over 10 år, kan tre ord på språket og de tre sier han helt feil. (Merk; han klager alltid over at de som er herfra ikke kan hans språk. "Dette er Europa!!" ) *tenke på mer*
KaMa Skrevet 29. november 2008 #8 Skrevet 29. november 2008 Ah, da var jeg ikke helt ute på jordet lell.. Huff og grøss.. Han hørtes fryktelig überirriterende ut.. Hadde lett grodd frem pukkelrygg, vorte og krokete nese i litt for langt samvær.. Klarer du å skru av? Bestem deg for at han er en dust med så mye forutinntatthet som hindrer han i å fungere at det er mest trist. Og det er garantert en beskyttelsesmekanisme som gjør verden forutsigbar nok til å leve i den.
Patetica fåkksi Skrevet 30. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. november 2008 Jeg prøver å skru av, men noen ganger er det bare klin umulig. Dessuten blir leppene mine til hvite skrukkestreker om jeg er stille for lenge og det blir bare enda en finesse på irritasjonsansiktet mitt. Den siste var jo den med at han husker da han var nyfødt og lå i en babyseng på sykehuset i et rom med mange andre nyfødte babyer.
KaMa Skrevet 30. november 2008 #10 Skrevet 30. november 2008 Hehe.. Den var jo vittig da. Hva hadde han gjort om du lo? Det må være lov å le når noen omtrent forteller om fødselen sin... Og da mener jeg ikke den fødselen der man føder..
Patetica fåkksi Skrevet 30. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. november 2008 Det er der problemet ligger, jeg klarer ikke le når jeg har monsterkramer i munnvika grunnet irritasjon. Jeg ler godt etterpå, det var dette med den gråe skya igjen.
KaMa Skrevet 30. november 2008 #12 Skrevet 30. november 2008 Huff.. Det høres ikke lett ut (litt komisk, men ikke lett). Håper du ikke er forpliktet til å tilbringe unødvendig mye tid med denne mannen da.. Da bør du kanskje finne på noe lurt. Naturtro smilende Balooa-maske f. eks?
Patetica fåkksi Skrevet 30. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. november 2008 Fnis, jeg tror ikke en naturtro Balooamaske hadde vært smilende.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 30. november 2008 #14 Skrevet 30. november 2008 Min mors eks, og min stefar gjennom 12 år er sånn. Men nå trenger jeg heldigvis ikke forholde meg til ham. Annet når jeg møter ham i butikken der moren min bor, og han ser meg dypt inn i øynene og sier med en stemme dryppende av medfølelse: NÅ ser du sliten ut meesah...(og i all hemmelighet håper at jeg skal kaste meg inn i armene hans og gråte ut min fortvilelse). neste gang jeg ser ham, skal jeg se ham dypt inn i øynene og si medfølende: NÅ ser du gammel ut erik... Altså...42 år og grått hår.. ikke får han den opp heller i følge det han har sagt til moren min....*mobb mobb*
Miss Foster Skrevet 1. desember 2008 #15 Skrevet 1. desember 2008 Er det svigerfar lille venn? hehehehe Skal du hjem til jul, eller blir det navidad i el quinto pino?
Patetica fåkksi Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #16 Skrevet 1. desember 2008 Niks, ikke familie heldigvis. Det blir nok jul her ja.. los tres. Og din marido, kommer han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå