Gå til innhold

Jeg har lagt opp gardinene mine

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

De var for lange, og subbet i gulvet.

Sømfix er en fin ting, håper det holder, brukte det nede da, men så skal det jo være sånne ting nede,inni panel gardinene, så vi får bare se hvordan det går.

Er ganske stolt over meg selv, har aldri lagt opp gardiner før, jeg ønsker meg veldig en symaskin som jeg forstår meg på. Hadde en jeg arvet etter bestemor, men mamma fikk den siden jeg ikke fikk til med den. Jeg forstår meg bare på de symaskinene som vi hadde på barneskolen, den tok jeg symaskinsetvikatet på.

Har dere symaskin? og syr dere?

evt bruker dere sømfix og strykjern?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå i dag har jeg i tillegg laget meg en til panel lengde, manglet til veranda døra. Brukte litt sømfix, men så ble det tomt, da måtte jeg ta frem nål og tråd. Ble fint om jeg skal si det selv.

Skrevet

Har en nedarvet symaskin stående et sted ja....ennå ikke brukt den :( Kan ikke sy på maskin lenger, enda den ikke er mer avansert enn den vi hadde på ungdomsskolen. Sist jeg skulle legge opp en bukse endte det med frustrasjonstårer og nyinnkjøpte bukser...

Må også ty til sømfix og strykejern.

Håper mamma har tid til å lære meg opp i litt enkel søm en gang. Skulle gjerne vært i stand til å sy enkle ting i hvertfall.

Skrevet

Mamma kan ikke sy selv engang, er ikke henne jeg må gå til om jeg skal lære noe, da er det bedre å gå til en av mine tanter, men det er jo et tiltak å få tid til det, skal jo passe for både meg og en av de, den ene bor dessuten 18 timers kjøring unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...