Gå til innhold

pakkekalender eller de ferdiglagde til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hos oss blir det pakkekalender, er jo så kjedelig med de kalenderene man kjøper i butikken. kunne ikke falt meg inn å kjøpe en sjokoladekalender bare for å slippe unna styret med å lage en. får pakkekalender av mamma fortsatt jeg, synes det er kjempegøy, så gleder meg til å videreføre den tradisjonen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lillegutt her får vanlig sjokoladekarlender... jeg er selv ikke vant med pakke kalender og synes egentlig det holder med de pakkene han får på julaften.... MEN nå er han bare 2 år og 8 mnd... så det kan jo hende jeg forandrer mening når han blir eldre....

Skrevet

Synes heller ikke de trenger og få 24 gaver for julaften, selv om de er aldri så små. De får julegaver på julaften og en liten skjokobit i klaenderen. Dette var slik jeg også hadde det som barn og jeg syntes det var stas, barna mine synes sjoko biten er en ordentlig 'treat' i desember mnd. De er storfornoyde med dette.

Skrevet

her er det begge deler. blir mye å pakke inn i mårre, for vi har tilsammen 5 barn... men minste må vente litt, for han er bare 6 uker... blir ikke jul uten en liten pakke hver dag i desember, men det er alt fra noe de trenger, som feks sokker, til ei lita tyggegummipakke

Skrevet

Her er det også begge deler :) Han fikk sjokoladekalender i dag av mamma og pappa, og vi har laget pakkekalender. Jeg hadde alltid pakkekalender når jeg var liten og jeg husker hvordan jeg gledet meg. Når kalenderen var hengt opp om morgenen 1. desember var det så spennende å ligge i senga og se på alle pakkene!!!

Skrevet

Har kjøpt sjokoladekalender til snuppa i år.

Hun er bare 2 år og tror ikke hun får mye ut av det, men neste år skal hun få pakkekalender.

Hun fikk prinsessekalender av farmoren i går, så da får hun jo noen ting alikevel. Jeg har smugkikket litt i kalenderen og det var mye fint der for små prinsesser.

Skrevet

Har aldri hatt pakkekalender som liten. I år blir det Sabeltann-kalender og pakkekalender i helgene. Har brodert en selv for flere år siden og syns det er koselig å få brukt den. Men det har fungert helt fint med pakke bare i helgene tidligere år. Syns det kan bli litt vel mye av det gode innimellom.

Skrevet

pakkekalender til begge to. også har de sjokoladekalender som de har fått av noen andre.

Skrevet

å ha pakker på lørdagene er jo ikke så dumt da.. blir nok heller det når han blir eldre... :o)

eller det med å kjøpe ett puslespill og gi en bikker hver dag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...