Gå til innhold

Surrugat moren på Stord gravid igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker der henne som ga bort barnet sitt i fjor til et homsepar på Stord? Det var i Bergens Tidene på nyttårsaften..

Hører rykter om at hun er gravid igjen.. Noen som vet??

Skal hun gi vekk babyen denne gang og??

Hva er det som feiler henne, hun ta ikke mye hensyn til de tre barna hun har beholdt selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som feiler deg? Du tar ikke mye hensyn i det hele tatt, verken til henne, hennes barn, de som har adoptert barnet, dine egne barn, osv..

Skrevet

Mine barn???

Og hæææ?? Jeg tar ikke hensyn...Hva mener du med det??

Alt med denne surrugatmoren er jo i det åpne.. Hun har jo stått frem i aviser og ukeblader..

Skrevet

Er vel ikke noe feil med henne vel?

Hva mener du?

Skrevet

Men selv om akkurat den historien var i Se & hør betyr det vel ikke at man skal sitte og diskutere rykter om henne på internett!

Skrevet

Hvorfor ikke???

Ser ikke noe grunn til å ikke diskutere hun og det hun driver med??

Tror hun liker at det blir satt fokus på det hun driver med jeg...

Skrevet

Det er ikke lov å være surrogatmor i Norge, og en surrogatmor bærer ikke på sitt eget barn. Skal hun derimot adoptere bort barnet sitt, får hun heller ikke velge hvem som skal bli de heldige foreldrene. Det er en lengre prosess enn som så!

Tåpelig å legge opp til en diskusjon på bakgrunn av rykter her!

Skrevet

Skjønner du virkelig ikke hvorfor man ikke skal sitte og diskutere rykter om folk?

Skrevet

Hi, jeg går utifra at du er mor, siden du er her.. Og unner du ikke at andre får den samme sjansen som deg til og oppleve gleden med barn?! Noen ganger er surrogat mot siste utvei mot og få eget barn.

Surrogatmødre gjør en bra jobb, og jeg kunne ønske det var lov og gjøre det i Norge. Når det blir gjort på rett måte, (med alt av papirer iorden) ser jeg ikke noe galt med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...