snart to barns mamma:) Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 har dere begynt på shoppingen? har vogn men skal kjøpe mye annet. har veldig lyst på den der stokke sleepi senga. den er så fin:) er det noen som har den? anbefaler dere den? også er det stellebord jeg finner ingen fine ikke min stil liksom. klær vil jeg kjøpe men har mye fra før hvis det blir jente..det vet vi jo ikke enda. det er jo så mye søte babyklær:)
Kliko Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Jeg er nesten ferdig jeg:P Er i uke 27, men har ikke kjøpt så veldig mye, men fått masse =) Mangler bare småting, så tror egentlig ikke du er så veldig tidlig ute med å kjøpe utstyr.. Er jo så moro da, med baby ting Nyter virkelig den shoppingen !! =)
mn73 Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Bestillte vogn i går, sparer en del på 2008 modellen, så da fant vi ut at vi likegodt fksa det nå. Vognen skal vi hente når vi trenger den i mars, så slipper vi å ha mere her før vi blir ferdig med rom etc... Ellers ikke kjøpt inn eller ordnet noe ..
Sussi_med_nr.2 Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 jepp vi har kjøpt vogn, slo til da de hadde åpningstilbudet på barnas hus=) og så har vi kjøpt litt klær da..
karka<3apriltulle<3overtid Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 ja,nå har vi begynt å handle inn litt har bestillt vogn og bilsete(emmaljunga)-var visst opptil 3 mnd leveringstid! Oxo har vi kjøpt seng, sengetøy, dyner og puter, rosa babytøy. Vi har oxo fått en del klær, ol. Veldig moro å kjøpe inn Etter jul tar vi fatt på oppussing av barnerommet-gleder oss masse til det
SiMaMi Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 ååå jeg har så lyst til og begynne og kjøpe ting nå jeg. Jeg er bare 15 uker og utålmodig. Synes dere det er tidligste laget dere også.. kjærsten min synes det:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå