JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Vi var på sykehuset idag pga av at mensen smertene ble sterkere og jeg kjente det godt bak i ryggen. Vi kom inn og tok CTG, alt var fint men hun var veldig aktiv. Men jeg hadde ikke noen rier. Fikk tatt UL og alt var bra der også. Åsså målte hun livmorhalsen som var 3 cm. Legen sa at hun kunne ikke vite om det hadde vert noen forandring, hun kunne bare ta utgangspunktet i det hun så nå. Så om jeg skulle bli verre så må jeg komme imåren for sjekk. Litt skummelt for jeg er bare 31+5...... Det kunne være falske rier/kynner, som holdt på. Å jeg kjenner av og til at det plutselig gjør vondt men så går det vekk.. Å føler det presser litt nede, men hun sa jo at det ikke var noe. Så må stole på henne....
Yvonn Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Det kan nok bare være kynnere. Jeg har mange av dem og de er igrunn litt vonde. Så når jordmor sier det er bra , så syntes jeg du skal prøve å senke skuldrene og stole på henne Lykke til !
Gjest Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 du må nesten stole på jordmora ja.. de har mer peiling enn oss folk her inne.. Håper småtten holder seg inne klem
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 30. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2008 Ja får nesten bare gjøre det. Men kjenner meg øm i magen i dag også...Å jeg hadde litt vondt en liten stund nede i venstre lår.... (I lysken og ned). Så vet ikke om jeg skal ringe inn igjen...Men orker ikke å sitte maangen timer inne på sykehuset idag heller =oP så ringer om jeg blir verre da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå