lchristin-nydelig tulle Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 hei. har så fryktelig vondt i lysken,rompa og på sidene av bekkenet og korsryggen. sliter med å gå. sto på om fredan m vindusvasking inne og litt pynting og fikk vondt i ryggen,og tenkte at det gikk over dagen etter, men da begynte det i bekkenet og i dag er det bare blitt verre. føler meg som en and der jeg vralter meg avgårde..hehe er det tegn på bekkenløsning? har ikke hatt det sånn før. hun ligger på tvers/skrå i bekkenet mitt og det kan kanskje ha sin virkning det å. håper på svar og er kjempe glad om det fins noen gode råd, for dette sliter på humøret kjenner jeg.(er alene med minstemann da mannen er ute på riggen) og det er umulig å ikke skal kunne bevege seg på en måte som trengs med en tre åring. han trenger jo hjelp og er ganske grinete om dagen. dette ble masse prat, men er takknemlig for svar!!!!
gleder.meg Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Jeg har det sånn hver gang jeg har gått mye, stått i feil stilling, stresset, vasket vinduer eller hus osv. Har hatt det sånn halve svangerskapet, men det går heldigvis over etter noen timer eller til neste dag. Hvis du tar det med ro nå, kan det hende smertene forsvinner. Håper det:)
lchristin-nydelig tulle Skrevet 29. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2008 å det var godt å høre..et lys i tunellen altså )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå